Dag Danny,
Allereerst: een plezierig nieuw rondje om de zon gewenst!
We hebben nog niet de gelegenheid gehad om al onze medewerkers het goed vinden dat wij hun emailadres aan je geven, maar ik begreep dat dat geen essentiele voorwaarde van je was.
Je kunt eventueel mijn emailadres en die van de in de cc genoemde andere bestuursleden gebruiken.
Wil/kun jij het "reserveringssysteem-model-de-Bieb" (maar dan met de hieronder genoemde variabelen) activeren en koppelen aan de link
alsjeblieft?
Zou dat deze week nog lukken?
[ik citeer]
* reserveringssysteem
Het zou handig zijn om jouw reserveringssysteem pas na 30 december/in de eerste week van januari in de lucht te brengen, zodat er geen mogelijke conflicten ontstaan.
Wij hebben een voorkeur voor 7 (zeven) blokken per tijdvak van 45 minuten, te starten vanaf 13.30, starttijd laatste en vierde tijdvak (dus) 15.45 en eindtijd 16.30.
We zouden het -zowel voor jou als voor ons- het prettigst vinden als we het systeem na jouw oplevering eenvoudig zelf kunnen bewerken, zoals toevoegen van nieuwe vrijwilligers en aanpassen van aantallen blokken en tijdvakken.
[einde citaat]
Ik neem aan je hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Eventuele vragen, opmerkingen en/of suggesties verneem ik bij voorkeur per email.
Hartelijke groeten van
Dirk den Hamer