Hallo Allen,
Ik heb Peter gesproken. Hij bleek te kunnen inloggen in de account van
one.com. Daar is het hoofdadres voor communicatie
beheer...@gmail.comPeter heeft van beide de inloggegevens gestuurd. Het hersteladres is dat van Martijn.
Ik denk dat het handig is om voor het hersteladres het emailadres van Dirk te maken en het hoofdadres
repairca...@gmail.com. Dat kon Peter niet direct doen omdat je daarvoor de inloggegevens van
repairca...@gmail.com moet hebben.
Misschien wil jij een poging wagen, Dirk? Als het niet lukt kan ik maandag een poging wagen.
Groeten,
Saskia