ROSACEA

Cristina Martí Ribas

to remeis-...@googlegroups.com

---------- Missatge reenviat ----------
De: nabellan hurtado <nabel...@gmail.com>
Data: 29 / juny / 2009 08:25
Assumpte:
Per a: cristi...@gmail.com

Hola nois i noies!!

Vull fer-vos una consulta,a veure si em podeu ajudar:

El meu company pateix una rosacea (malaltia de la pell; sobretot actua a la cara,a la part del nas i galtes provovant unes vermellors i uns granets força incomodes).
Ha d´anar fugint del sol,el cual és una gran molèstia,doncs és jardiner i ja m´explicaràs.
Hem provat amb medicina convencional i res,el dermatòleg diu que és una malaltia crònica i que no hi ha res a fer.Peró volem provar amb amb algún remei natural,a veure si aconseguim aturar-ho.
Gràcies per l´atenció i fins aviat!!

Núria Abellán.

Cristinaverd

to Remeis casolans
En la web http://www.botanical-online.com/medicinalsrosaceaplantas.htm
he trobat la següent informació:

En fitoterapia s'han d'utilitzar plantes antiinflamatòries per reduir
la inflor i plantes antimicrobianes per evitar infecció. També esmenta
l'ús de l'oli doliva per fer masatges facials; rentar la cara amb
vinagre de poma diluït i també amb camamilla com un bon antisèptic.
Finalment usa cremes a base de cogombre, el qual és un bon suavitzant
de la pell.
Pel que fa a suplementació dietètica va bé un complex de vitamina B
amb llevadura de cervesa, i també la vitamina C amb bioflavonoides,
per les seves propietats antioxidants.
Per complementar el tractament, caldria portar una dieta natural,
evitat tot el que siguin picants, aliments àcids, cereals integrals,
formatges forts i per suposat res de cafè, alcohol ni cap altre
estimulant.