ESMORZAR VITAL

Cristinaverd

to Remeis casolans
Per començar el dia no hi ha res millor que un bon esmorzar. En un bol
hi posem:
2 cullerades de muesli variat.
1 cullerada de llevat de cervesa
1 cullerada de gèrmen de blat
1 cullerada de pol.len
1 cullerada de lecitina de soja
1 cullerada de llavors de carabassa (pels homes)
1 iogurt natural.
Tot això acompanyat d'un tè verd o un suc de taronja i teniu energia
suficient per a tot el matí, i molt sa.

Enric

to Remeis casolans
Això es el que a casa anomenem en broma "esmorzar bomba". Es realment
efectiu. Des de que el vaig començar a prendre, fera quasi dos anys,
he reduit considerablement les meves necessitats alimentaries.
M'explico: abans, em calia un entrepà d'un pam i mig per poder arribar
a l'hora de dinar en bones condicions. Ara, prenc l'esmorzar "bomba" a
les sis de la matinada, i en una quantitat no massa gran, i de vegades
son les onze del mati que encara no tinc gana. Si a les nou o nou i
mitja prenc un petit entrepà, de no mes de quatre o cinc dits de
llarg, arribo al migdia gairebé sense gana. He notat un canvi molt
gran.

De tota manera, jo no l'hi poso el iogurt, doncs no m'agrada menjar
els cereals molls. Els prefereixo secs encara que hi hagi qui diu que
no passen tant be. L'acompanyo generalment amb una infusió de rooibos.

Una bona alimentació es, potser el millor dels remeis casolans.

Bon profit.

mrosa

to remeis-...@googlegroups.com
tens tota la raó Enric..una bona alimentació genera una qualitat de vida
que val la pena..us envio una guia de propietats molt interessant...a
reveure..mrosa
Propiedades_Alimentos_y_salud.doc