Notificació de l'administrador del grup

1 view

Cristinaverd

to Remeis casolans
Lamento la publicació d'aquests dos últims missatges d'spam. Aquest
membre se l'ha fet fora i té prohibida la publicació de qualsevol
altre missatge.
Estic mirant d'eliminar aquests dos missatges del grup. Si algú em pot
donar indicacions de com fer-ho us ho agraïré.

Cosmética natural

to Remeis casolans
Hola Cristina!
A mi també m'ho han fet al grup "d'Elaborando cosméticos"... i ja has
fet bé d'expulsar-los del grup.
Per esborrar els missatges de debat, entra-hi a cadascun i clica a
sobre de l'enllaç adalt a la dreta "Más opciones", allà et sortirà
l'opció d'eliminar-lo, donat què tu ets l'administradora.

Petonets.
BEA

Cosmética natural

to Remeis casolans
Per cert, també pots clicar aquí i escollir primer l'opció "informar
sobre este mensaje", d'aquesta forma informes a Google-Groups de que
se t'ha colat un "Spamer" i ells prenen l'acció pertinent. Després
tornes a accedir i l'esborres.

Cristinaverd

to Remeis casolans
Moltíssimes gràcies!
Ja els he eliminat. També ja vaig informar a Google-groups d'aquest
intrús. De moment no m'han dit res però ara ja sé què haig de fer.

On 25 Jul, 08:58, Cosmética natural <recetasdecosmet...@gmail.com>