Fwd: [EB 09-11] Agenda Recycle Weekend

Teodora Maties

to recycle...@googlegroups.com

---------- Forwarded message ----------
From: Melinda Alexandra Csiki <csiki.melin...@gmail.com>
Date: Tue, Jul 6, 2010 at 1:25 PM
Subject: Re: [EB 09-11] Agenda Recycle Weekend
To: eb-09-11-aie...@googlegroups.com

mie mi se pare ok agenda, doar  la partea cu outstreet campaign nu stiu exact care e situatia si cum o sa se procedeze?

2010/7/5 Teodora Maties <teodora...@gmail.com>

Nu stiu daca ati vazut-o pe grupul de Recycle Weekend....dar asta e draftul de agenda pentru RW...sa va uitati peste el si sa dati feedback

Teo

Csiki Melinda Alexandra
VP Talent Management
2010-2011

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: 0722312128
Email: csiki.melin...@gmail.com

Website:http://www.aiesectm.ro
__________ ___________ ___________ ___________ ___________ ___________

The international platform for young people to discover and develop their potential
__________ ___________ ___________ ___________ ___________ ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
imobiliare.ro; Orange

General Partners:
BNB; NLP Explorer; IH; West University of Timisoara; The Polytechnics University of Timisoara

Media Partners:
24 FUN; tvt89

Teodora Maties
Vicepresident of Projects Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40.745 96 24 03
Email: teodora...@gmail.com
Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to discover and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
Orange

General Partners:
BNB;   Universitatea de Vest din Timisoara;   Universitatea Politehnica din Timisoara;

Educational Partners:
IHM Total Consulting

Event Partners:
Iulius Mall;    Casa Studentilor;   Primaria Timisoara;   Carturesti

Media Partners:
24 FUN; Atu Advertising   Radio Timisoara;   Opinia Timisoarei

Teodora Maties

to recycle...@googlegroups.com
to recycle...@googlegroups.com
multumim frumos pentru feedback-uri ...stiu cat sunteti de ocupati si de asta tin sa va multumesc pentru ca v-ati facut timp sa ne dati feedback.

ma bucur ca v-a placut in mare agenda, o v-om imbunatati maine la OCM si o voi posta din nou in speranta ca o sa ne mai ajutati cu un feedback.

e foarte important ca agenda sa fie f buna, pentru eveniment si prin feedback-ul vostru avem certitudinea ca ceea ce facem, facem bine.

o seara faina si toate cele bune

Diana Buliga

to recycle-weekend
ati putea sa facem ocm pana joi la ora 14:30?
merci

În data de 7 iulie 2010, 20:38, Furdean Sergiu <fur...@gmail.com> a scris:

--
Diana Buliga