[RW][inside]

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
Hello everybody,

Va scriu acest mail pentru a va anunta oficial ca Recycle Weekend nu se va mai tine datorita lipsei de participanti.

Care sunt pasi urmatori? vor urma 2 intalniri importante la care imi doresc sa paritcipati toti. putem face in 2 moduri: 2 sedinte separate sau una in care sa fie cuprinse amandoua.

Una din intalniri va fi cu cei din EB joi seara de la 18.00 in sediul vechi.

A 2 a intalnire va fi ori joi de la 19.00 ori vineri de la 15.00 tot in sediul vechi. care va fi o sesiune de sharing si de cheltuit bani care i-am adunat pe parcusul proiectului. Numai sa ziceti cand vreti sa fie.

Astept reply de la toti, chiar daca nu puteti ajunge.

--
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend
Incoming Exchange Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40742172514

Email: Imbrisc...@gmail.com
           Andrei....@aiesec.net

Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
imobiliare.ro;   Orange

Exchange Partners:
BOSCH

General Partners:
BNB;  NLP Explorer;  IH;   West University of Timisoara;   The Polytechnics University of Timisoara

Event Partners:
Iulius Mall

Media Partners:
24 FUN;    tvt89

Isfan Ariadna

to recycle...@googlegroups.com
Ne vedem joi de la 18:00 in sediul vechi.
Felicitari tuturor pt ca eu sincer cred ca you did the best you could! Nu stiu ce cred si zik altii dar sincer am vazut la fiecare meeting, in voi toti, un interes pt aceasta conferinta si desi imi pare super rau ca oamenii nu s-au inscris cred ca voi ati invatat multe in tot acest timp si more important u have great memories together! I have GREAT MEMORIES with u guys and i'm gonna MISS u all !!!!!!
Si last but definitely not least, BRAVO Andrei! I'm really proud of you no matter what!
Cya and big hugs 2 u all!

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Eu zic sa le facem amandoua in aceiasi zi sa nu intindem toate aiurea :( Am facut tot ce tinea de noi si putem sa tinem capu sus si sa fim mandri de ce am realizat >:D<>:D>:D<>:D<

Pantea Radu Ilie

OC Finance&Logistics Recycle Weekend
Incoming Exchange Department
Visa Responsible ICX Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

mobile_icon small blue_.jpg: +40755092420

jute-bags-contact-icon.gif pantea.r...@gmail.com
          pante...@aiesec.net
blue_on_white_short_height100.gif

[...]

Parteneri GMAIl copy.jpg

2010/8/31 Isfan Ariadna <isfan....@gmail.com>
jute-bags-contact-icon.gif
Parteneri
blue_on_white_short_height100.gif
mobile_icon

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com

to recycle...@googlegroups.com
Salutare verzilshorilor!

Vestile mai putin bune ma intristeaza aici dar stiu sigur ca ECHIPA Recycle Weekend s-a implicat 100% si ca merita mai mult!

 Intr-adevar, in Romania partea de awareness este la un nivel foarte scazut.

Succesul a fost unul al echipei pe plan personal pentru ca fiecare membru al acestei echipe si-a adus contributia si s-a implicat si mai mult de atat, ne-am UNIT!

Mi-e dor de voi si va am pe desktop :D sa va vad in fiecare zi:D

Va doresc o experienta minunata in continuare care sigur va fi presarata cu suisuri si coborasuri doar ca sa deveniti persoane mai capabile si pregatite sa fiti adevarati lideri!

Chiar daca suna foarte aiesecaresc ce am zis, nu sunt doar vorbe:) sunteti o parte din mine si o sa fiti mereu deoarece am petrecut momente frumoase

Succes in tot ceea ce faceti si sper sa tineri legatura!

 "To be together is the begining
To keep together is progress
To work together is the succes!!!!

--
Diana Buliga
Team leader Tracking Performace

OC Sales RECYCLE WEEKEND 2010
Junior Trainer - Local Team of Trainers

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile:+4 0740 015677
E-mail: diana_...@yahoo.com

Website:http://www.aiesectm.ro

Omotă Andrei

to recycle...@googlegroups.com
salut,

si eu zic tot pentru joi de la 19 sa ramanem la un suc

2010/8/31 Andrei Imbrisca <imbrisc...@gmail.com>

--
Andrei Omotă

Customer Care Responsible
External Relations AIESEC Timisoara

e-mail: omota....@gmail.com
tel: 0723-335 212
      0740-950 017
website: www.aiesectm.ro
_________ _________ _________ _________ _________ _________ _________ _________
The international platform for young people to explore and develop their leadership potential.
_________ _________ _________ _________ _________ _________ _________ _________

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
saluuut NO,

ce-i cu tristetea asta pe aici?!?! huh? a venit toamna ? Capu sus !

hai sa mergem sa bem ceva (dupa intalnirea cu EB-ul mi se pare si mie mai bine)

>:D<>:D<>:D<

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
joi tot + BEM :D bereberebereberebere sau vodka? :))

2010/9/1 Furdean Sergiu <fur...@gmail.com>

--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40726614767

Email: adia...@gmail.com

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
eu nu voi fi in Tm....
Adi, eu zic sa incepeti cu bere si nu strica si putina vodka ;)
A! Sa nu uit: sa beti si pentru mine
Have fun!!

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
hello everybody,

reminder, luni ora 18.00 ultima sedinta recycle weekend in sediu vechi. cheltuim bani care i-am strans,mancam,bem si muuult feedback:))

o seara buna tuturor.