Re: [RW][inside]

1 view

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com
eu pot doar joi dar trebuie sa renunt la strand:(

to recycle...@googlegroups.com

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Hai sa o facem joi atunci sa poata toti eu pot oricand deci ma mulez dupa multime :* BEST OC >:D<

2010/7/26 Patrascu Miruna <patrasc...@yahoo.com>

--
Pantea Radu Ilie

OC Finance&Logistics Recycle Weekend
Incoming Exchange Department
Visa Responsible ICX Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40755092420

Email: pantea.r...@gmail.com
          pante...@aiesec.net

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
mie mi-ar conveni mai mult miercuri dar ...pot si joi :D

have a nice evening :D >:D<

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
hello everybody,

dupa cum vad eu, intalnirea ramane pe joi ora 11 in colizee.

sper ca si cei care nu au dat reply la mail vor veni, cu leul pregatit:P.

o seara faina.

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
ok joi

2010/7/26 Furdean Sergiu <fur...@gmail.com>

mie mi-ar conveni mai mult miercuri dar ...pot si joi :D

have a nice evening :D >:D<

--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40726614767

Email: adia...@gmail.com

Omotă Andrei

to recycle...@googlegroups.com
ok, tin minte ora
--
Andrei Omotă

Customer Care Responsible
External Relations AIESEC Timisoara

e-mail: omota....@gmail.com
tel: 0723-335 212
      0740-950 017
website: www.aiesectm.ro
_________ _________ _________ _________ _________ _________ _________ _________
The international platform for young people to explore and develop their leadership potential.
_________ _________ _________ _________ _________ _________ _________ _________

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
avem al 2lea participant:D.

partea mai ciudata e ca vine din iran:)).

miruna, va trebui sa ii dai mail sau add pe mess sa vezi daca are nevoie de ceva acte ca sa ne apucam sa facem rost si alte detalii care nu sunt trecute pe aplication formul vechi.

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
neatza tuturor,

va trimit mail acuma ca sa va zic ca urmeaza o saptamana grea pentru noi toti si ca avem nevoie de fiecare om din echipa sa fie aici si sa ne ajute.

ma gandeam sa ne intalnim luni undeva la ora 11 dimineata si sa facem un plan, sa vedem ce lucruri avem de facut si cum ne impartim, ne ajutam toti unii pe altii si incercam saptamana asta sa facem tot ce putem sa facem conferinta asta sa fie perfecta.

incercati sa faceti tot ce puteti sa fiti aici si sa nu va faceti prea mult program pe saptamana viitoare, mai ales daca credeti cu adevarat in conferinta aceasta.

ideea e ca saptamana asta se va decide viitorul conferintei si daca nu vom avea niste rezultate dupa aceasta saptamana cel mai probabil proiectul va pica.

ganditi-va serios daca merita sa fiti aici si daca vreti sa fiti aici si sa facem treaba bine.

astept reply-urile voastre pana maine. o zi faina

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
am lucrat pana acuma neam dat silinta sa fie bine ar fi pacat sa pierdem toata munca acuma pe final hai sa ne strangem ca impreuna putem face sa fie bine

Pantea Radu Ilie

OC Finance&Logistics Recycle Weekend
Incoming Exchange Department
Visa Responsible ICX Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

mobile_icon small blue_.jpg: +40755092420

jute-bags-contact-icon.gif pantea.r...@gmail.com
          pante...@aiesec.net
blue_on_white_short_height100.gif

Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Parteneri GMAIl copy.jpg

2010/7/31 Andrei Imbrisca <imbrisc...@gmail.com>
Parteneri
mobile_icon
blue_on_white_short_height100.gif
jute-bags-contact-icon.gif

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com

hi :)     eu sunt la deva, dar vreau sa fiu luni cu voi. Am o intrebare: neaparat ora 11? Dupa ora 16 nu e ok? As vrea sa vin in tm cu trenul de dimineata si cred k ajunge in jur de 12 ceva de genul.  >:D<
2010/7/31 Pantea Radu ilie <pantea.r...@gmail.com>
jute-bags-contact-icon.gif
mobile_icon
Parteneri
blue_on_white_short_height100.gif

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com
eu pot luni de dimineata.nu va pica pentru k vom face toti c putem

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
alexandra, e ok si ora 12, ne vedem in sediu vechi.

restu, ora 11 sediu vechi.

2010/8/1 Patrascu Miruna <patrasc...@yahoo.com>
24 FUN;    tvt89

blue_on_white_short_height100.gif
Parteneri
jute-bags-contact-icon.gif
mobile_icon

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
bine VIN! dar inainte sa incepem meetingul trebuie sa imi dai 10 minute sa povestesc prin cate am trecut ca sa reusesc sa ajung :)). U will understand

2010/8/1 Andrei Imbrisca <imbrisc...@gmail.com>

--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40726614767

Email: adia...@gmail.com
mobile_icon
Parteneri
jute-bags-contact-icon.gif
blue_on_white_short_height100.gif

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
hello,

maine ora 16.00 as vrea ca toti sa fim in sediu, vom avea o intalnire cu teo sa discutam despre pasii urmatori care vor trebui facuti pe proiect.

de asemenea vreau sa facem acum un brainstorming pe mail despre cum am putea face promo la aiesec olympics tinand cont ca mergem multi acolo

          ideile de pana acuma: sa facem o cutie pe care sa scriem recycle weekend in care oamenii sa arunce gunoi, stickere, vorbit direct cu oameni. astept pareri.

o zi faina, ne vedem maine.

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
ne cuplam cu lume si ii convingem ca neam indragostit si sa vina la conferinta de dragu nostru? :>

2010/8/3 Andrei Imbrisca <imbrisc...@gmail.com>

--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40726614767

Email: adia...@gmail.com

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
baticuri cu recycle weekend ? nush daca avem buget pt asa ceva ...dar se poarta destul de mult la mare ...alea in gen durag (sau cum s-o scrie)

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
:)

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
am vorbit azi cu silvia si din ideile ei, ce am extras eu cel mai interesant:

- sa ne vopsim verzi in cap, asta e un must:)) si ar trebui sa convingem tot localu sa fim toti verzi.
- sa lipim stickere si pe corturi cand lumea doarme
- sa avem un megafon cu care sa dam trezirea si sa zicem des la el de recycle weekend.(nu stiu de unde facem rost de megafon,are cineva vreo idee)?
- sa provocam lumea la tot felu de jocuri cu noi fiind recycle weekend
- sa avem tot timpu pictat undeva pe noi rw.

spuneti-va si voi parerea sa alegem si sa facem un plan.

pantea, mai avem nevoie de o tura de stickere pentru conferinta de finance si alea trebuie sa le dam cuiva care merge inainte sa plecam la olympics si alea de la olympics.

sa aveti o seara faina, sa raspundeti la mail, sa nu uitati de intalnirea de maine si sa veniti maine la fotbal:)).

2010/8/3 Alexandra Alexandra <alexandra...@gmail.com>

:)

2010/8/3 Furdean Sergiu <fur...@gmail.com>

baticuri cu recycle weekend ? nush daca avem buget pt asa ceva ...dar se poarta destul de mult la mare ...alea in gen durag (sau cum s-o scrie)

Teodora Maties

to recycle...@googlegroups.com
Adi...nu mai fii asa creativ =))

2010/8/3 Adi Andreescu <adia...@gmail.com>

--
Teodora Maties
Vicepresident of Projects Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40.745 96 24 03
Email: teodora...@gmail.com

Website: http://www.aiesectm.ro

__________ ___________ ___________ ___________ ___________ ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________ ___________ ___________ ___________ ___________ ___________

Parteneri

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Deci faza cu sa fim verzi in cap e chiar a must :))))) si ar fi tare si faza cu megafonu da nu stiu de unde sa facem rost :)) si Teo ce ai cu adi mie imi place ideea lui :))))

[...]

2010/8/3 Teodora Maties <teodora...@gmail.com>
Parteneri
jute-bags-contact-icon.gif
Parteneri
mobile_icon
blue_on_white_short_height100.gif

Teodora Maties

to recycle...@googlegroups.com
Pai si mie imi place =))...de asta am zis, mai usor cu creativitatea, ca cine stie ce ajungeti sa faceti pe acolo =)).copii verzi peste 9 luni =)) =))

2010/8/3 Pantea Radu ilie <pantea.r...@gmail.com>
blue_on_white_short_height100.gif
jute-bags-contact-icon.gif
mobile_icon
Parteneri
Parteneri

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com

Da vezi si asta e o idee buna :))) daca nu avem participanti .........FACEM :)))))
Parteneri
Parteneri
jute-bags-contact-icon.gif
mobile_icon
blue_on_white_short_height100.gif
blue_on_white_short_height100.gif
mobile_icon
jute-bags-contact-icon.gif

Isfan Ariadna

to recycle...@googlegroups.com
Deci nu sunteti normali =)), m-a pufnit rasu loudly in net cafe =)) God ce ciuda mie ca nu sunt in tm :(. Oricum, sa puneti osul la treaba pt ca merita, ati muncit cu totii si ar un mare pacat sa nu se tina conferinta. O sa realizati, daca nu ati realizat deja :p, cat de mult o sa evolve urself, mai ales la final. E o experienta in care merita sa investiti timp si efort pt ca satisfactia la final va fi pe masura!
gata cu bla-bla-bla-ul, work and have a hell of a good time! v-am pupat!!!hugs!
Parteneri
jute-bags-contact-icon.gif
blue_on_white_short_height100.gif
mobile_icon

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
hello tuturor,

va scriu la ora asta tarzie in primu rand pentru a va felicita si multumii in acelasi timp. a fost o saptamana grea, o saptamana in care am facut foarte multe lucruri toti. e bine ca totul merge bine, mai lipsesc participantii care vor aparea cat de curand.

dupa cum stiti eu luni voi pleca la mare, vreau sa ne vedem luni la ora 11-12 ca sa stabilim ultimele lucruri sa stie toata lumea ce are de facut cat timp e plecata.

cum va este mai bine? ora 11 sau ora 12? astept reply, voi da mail cu ora ocm undeva pe duminica dupamasa, pana atunci voi fi plecat.

keep on with the good work:*