Cateva idei

Palamariu Andrei

to recycle...@googlegroups.com
Hey celui mai verde OC!

Pentru ca suntem in focuri puternice ca prima conferinta iternationala din TImisoara sa fie una memorabila ma gandeam la cateva lucruri la care trebuie sa avem grija:

 Daca vrem sa facem promovare puternica trebuie sa avem o baza -

BAZA= site bine pus la punct - asta inseamna ca daca un om intra pe site trebuie sa isi gaseasca motive pentru care sa vina in Timisoara - info despre oras, despre agenda, despre cum ajunge aici, despre ce are de casitgat daca vine, despre OC, pe cine sa contacteze
- pagina de facebook - daca vrem sa avem oameni care sa ne vina trebuie sa avem activitate pe facebook - adica sa fie informatii despre ce se va itampla, despre care e obiectivul sau necesitatea unei conferinte de genul - sa fie updates cu entitati cu care s-a vorbit de genul - Eco Club, sau firma x, sau trainer-ul Y

- daca se trimite un mail promo - si ai reusit sa captezi atentia oamenilor - trebuie neaparat sa le castigi increderea - asta o faci daca le oferi informatii relevante si daca vad ca sunt si alti oameni interesati

Intrebari cu raspunsuri care pot sa ajute:

1. Cum creezi o campanie de facebook virala?
2. Cum convingi membrii din localele AIESEC din Romania sa vina la conferinta? Care sunt beneficiile lor? Cum poti sa ajungi cat mai direct la ei?
3. Cum ajungi cat mai direct la membrii AIESEC straini?
4. Cu cine putem sa vorbim pentru traineri cat mai tari?

cateva idei:

1. - neparat elementele de baza - descriere, scop, obiective, - aici ar fi fain sa se creeze o poveste cu ajutorul unor video-uri sa ceva de genul pe care voi sa le tot updatati si oamenii sa comenteze pe ele
- sau informatii despre anumite teme pe care le abordati acolo si cum afecteaza ele lumea si individul

Pentru a incepe un val in care oamenii sa vina sa dea comment-uri, trebuie sa fie deja cate care sa vina de la voi, de la membrii din LC si dupa care de la prietenii membriilor din LC care sunt de prin tara.

2. ca sa convingi un om, trebuie sa ii castigi increderea - puteti creea un concurs sau vorbi cu membrii care au deja cunostiinte in tara care sa ii cheme direct  - ca sa ii motivati sa faca asta - puteti sa faceti ceva eveniente sau un concurs
- ar fi indicat ca pe site si pe facebook sa fie o rubrica: why come at RW?

3. - aici la fel - ca as ajungi direct la ei - poti sa faci un concurs - LC-ul cu cei mai multi delegati castiga ceva, sau poti sa ai reducere de fee daca intrii in concursul unde trebuie sa ai o echipa de x oameni care sa construiasca ceva din pet-uri si dupa sa faca un video si sa il trimita ( il puneti pe facebook)

- din nou, membrii care au cunstiinte sa vorbeasca cu ele direct

Cine aduce 3 membri din AIESEC Romainia are x puncte, daca aduci membrii internationali y puncte - o idee

4. - surse de informatii: ONG-uri verzi : Eco Club, Mai Mult Verde- Tea Catana ( ii puteti cere idei ), Let's Do It Romania ( Radu Rusu - alumni @ Tm - vb cu Titus ), lista de traineri de la RecycleIN ( vb cu lavi tofan - prin facebook sigur merge ), Alexis Eremia - coordonator Solution - traineri internationali ( facebook eu pot sa o contactez - Radu Matei cred ca are contactul ei ), Andrada Bic are un contact de la un ONG verde  - nu mai stiu numele, echipa nationala de traineri - contact Tibu sau Melly
Firme care au traineri pe partea de mediu: Nestle - contact Gelly, Continental Tyres: eu, Honeywell Lugoj: melly - Paul Caramidariu

Ca sa pot sa vorbesc cu cineva de la Conti imi trebuie clar sa ii spun ce fel de sesiune este care e obiectivul - numar de participanti.

Concluzii:
Pana acum sigur ati atras atentia oamenilor, acum ramane sa le fie castigata increderea prin infroamatii relevante, interes din partea a mai multor persoane, traineri tari, activitati tari.
Sfatul meu e sa va concentrati sa fie cat mai bine puse la punct pagina de Facebook si site-ul. Dupa care sa se mai dea un mail sau o instiintare generala. Nu uitati de platfoma.
Stiu ca pe partea de traineri sunteti cat se poate de concentrati si aici mentineti ritumul.

Va urez mult spor si multe idei cat mai indraznete. Proiectul asta va iesi memorabil daca fiecare dintre voi da 110%. Stiu ca e stresant si ca nu e usor dar tocmai asta face diferenta dintre oamenii care isi depasesc limitele si cei care sunt comozi.
Cel mai important e ca pentru a reusi e nevoie sa lucrati TOTI ca impreuna ca si echipa.

mult spor va urez si nu uitati sa ENJOY the ride!

Eu nu stiu cat acces voi mai avea la mail.

PS: eu nu prea voi avea acces la net, dar sunt disponibil pe telefon daca aveti nevoie de mine

--
Andrei Palamariu

President of AIESEC TEAMisoara 2010-2011

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

mobile_icon small blue_.jpg +40 754 073820
       +40 731 013797

jute-bags-contact-icon.gif andrei-gabri...@aiesec.net
         palamari...@gmail.com
blue_on_white_short_height100.gif