[RW]@lympic days

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
neatza lume!

ok, astea is o idee de ansamblu cam ce o sa facem la @lympics pt vizibilitatea RW.

DAY 1 Joi: calmi pana la primul flexi time de dupa lunch sau pana seara inainte ede party
                  dupa aia aparem pictati pe fatza si facem haka si dak e timp provocam la un meci de mini rugby de 10 minute.
               nopatea lipim stikere pe cort si hainele altora si ne vopsim verzi in cap pentru a 2a zi

Day 2 Vineri dam trezirea la 7 dimineata ... aproximativ. cu ceva cantec de armata, imnu romaniei sau Katiusha.
                   cand s-au desteptat mai multi haka si ii improscam pe toti cu pusti si pistoale cu apa
                              vorbim cu organizatorii sa ne dea cateva minute in plenara sa povestim de recycle weekend sa stie aia ca                                     nu ne urasc fara motiv.

Day 3 si 4 tot cu desteptari si improvizam in rest... mai aruncam pe 1-20 in apa vedem noi.

asa @ pantea: dupa ce hotaram ce cantam sa printezi vreo 20 de lyrics
                       sa ai vreo 20 de aplication forms la tine
                       luat spray de par verde
        si trebuie facut un steag: o bucata de material de 120x80mm alba sau verde cum vreti si un spray de graf(gasesi la U-man) daca e pe alb atunci verde daca e pe verde atunci alb sau negru.

--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40726614767

Email: adia...@gmail.com

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
adi, pentru toate chestiile de mai sus trebuie bani, care nu vor fi decontati de sergiu si va trebui sa punem noi probabil si poate nu toti is ok,

si cu plenara, sper sa fie plenara ca totusi se tine undeva pe plaja.

2010/8/6 Adi Andreescu <adia...@gmail.com>

--
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend
Incoming Exchange Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40742172514

Email: Imbrisc...@gmail.com
           Andrei....@aiesec.net

Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
imobiliare.ro;   Orange

Exchange Partners:
BOSCH

General Partners:
BNB;  NLP Explorer;  IH;   West University of Timisoara;   The Polytechnics University of Timisoara

Event Partners:
Iulius Mall

Media Partners:
24 FUN;    tvt89

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Asta vroiam sa iti zic si eu adi ca pentru material si pentru spray numa daca punem toti bani la fel si pentru spray-u pentru par deci asta trebuie sa vorbim weekendu asta daca voi plecati luni ca eu sa am timp sa le iau si sa strang bani.

In ansamblu........ I LIKE IT :DDDDDD

Pantea Radu Ilie

OC Finance&Logistics Recycle Weekend
Incoming Exchange Department
Visa Responsible ICX Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

mobile_icon small blue_.jpg: +40755092420

jute-bags-contact-icon.gif pantea.r...@gmail.com
          pante...@aiesec.net
blue_on_white_short_height100.gif

Parteneri GMAIl copy.jpg