[RW][inside]

1 view

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
Helllllloooo,

mi-e prea somn ca sa mai fac introduceri si sa scriu tot felu de povesti. prefer sa vorbim despre astea la urmatoarea intalnire.

am avut azi o intalnire cu palamariu si cu teo si am stabilit unele lucruri importante, proiectul se va tine si vom avea participanti. acum trebuie sa ne vedem toti si sa tragem tare pe ultima suta de metri.

vreau ca toti oamenii sa fie luni la ora 10.30 in sediu, va fi o intalnire comuna, vom fi mai multi oameni si toti ne vom ocupa de treburile care trebuie facute.

vom sta si vom rade, povesti si in acelasi timp termina lucrurile care sunt de facut.

astept reply. sper sa fim toti acolo. sper sa aveti o noapte in care sa dormiti la fel de mult cum voi dormi eu de acum.:))

--
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend
Incoming Exchange Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40742172514

Email: Imbrisc...@gmail.com
           Andrei....@aiesec.net

Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
imobiliare.ro;   Orange

Exchange Partners:
BOSCH

General Partners:
BNB;  NLP Explorer;  IH;   West University of Timisoara;   The Polytechnics University of Timisoara

Event Partners:
Iulius Mall

Media Partners:
24 FUN;    tvt89

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
si totusi vine cineva maine sau merg singur?

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Eu vin la 10 sunt acolo

Pantea Radu Ilie

OC Finance&Logistics Recycle Weekend
Incoming Exchange Department
Visa Responsible ICX Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

mobile_icon small blue_.jpg: +40755092420

jute-bags-contact-icon.gif pantea.r...@gmail.com
          pante...@aiesec.net
blue_on_white_short_height100.gif

Parteneri GMAIl copy.jpg