[RW][inside]

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
Hei,

ce mai faceti? cine mai are restante? inafara de mine...

updates? nu are nimeni?

- cand vreti sa facem urmatorul OCM? eu propun sa fie ori vineri la 17.30 sau sambata tot cam asa, dupamasa.

- ce vreau trebuie sa facem noi pana atunci, sa ne gandim fiecare cum ne identificam noi ca echipa. daca facem un shout, roll-call, tricouri, insigne, viziunea noastra. fiecare sa se gandeasca la o idee care i se pare lui cea mai tare si sa se gandeasca cum ar vrea sa facem.

- pe langa asta, va rog mai ganditi-va la campania stradala, cum o facem exact sa stabilim la urmatorul OCM. eu o sa incerc sa ma mai uit pe net sa vad ce am putea face.

cam atat, astept reply pana maine, miercuri ora 20.00.

o seara faina.

--
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend
Incoming Exchange Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40742172514

Email: Imbrisc...@gmail.com
          Andrei....@aiesec.net

Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
imobiliare.ro;   Orange

Exchange Partners:
BOSCH

General Partners:
BNB;  NLP Explorer;  IH;   West University of Timisoara;   The Polytechnics University of Timisoara

Event Partners:
Iulius Mall

Media Partners:
24 FUN;    tvt89

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
eu pot vineri la ora aia, sambata e nesigur.
legat de campanie, va fi brainstorming la comm meeting pt campania noastra :D sper sa ne ajute.

2010/6/22 Andrei Imbrisca <imbrisc...@gmail.com>

--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Si mie imi convine vineri dupamasa ca de dimineata probabil ca am restanta de la administrativ :D facem chestii tariii yeyyyyy

--
Pantea Radu Ilie

OC Finance&Logistics Recycle Weekend
Incoming Exchange Department
Visa Responsible ICX Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40755092420

Email: pantea.r...@gmail.com
         pante...@aiesec.net

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
saluuut ...long time, no see. kinda miss you all

mi-am trecut toate examenele !!! yeeeee....yeee...yee....ye...y! si acum licenta....
mi-am facut partea teoretica pt licenta ...mai am de editat la ea, dar sper ca pana maine e gata ...
cu partea practica sunt in ....corcodus...sper sa fac rost de niste date de la o firma cu mai multi angajati...daca e cineva care ma poate ajuta ...I`m open to any kind of suggestions.

avand in vedere ca pana sapt viitoare trebuie sa imi termin si sa predau licenta...o sa fac tot ce pot ca sa ajung vineri, insa nu promit nimic.

sa aveti spor celor care mai au restante sau examene si ...take care !

seara faina >:D<

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
eu nu pot vineri; joi sau sambata sau duminik.....dar vineri nu voi fi aici
nu-mi stiu rezultatele la examene, uf......nu stiu daca sunt picate sau luate; aflu eu :P

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
Sergiu... intrebare scurta: Nu vii la strand?
Hai bah... o sa fie tare, bere soare baie apa bere soare.... stii ca vrei :D

2010/6/23 Alexandra Alexandra <alexandra...@gmail.com>

--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Diana Buliga

to recycle-weekend
nebunilor!:))
--
Diana Buliga
Team leader Tracking Performace

OC Sales RECYCLE WEEKEND 2010
Junior Trainer - Local Team of Trainers

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile:+4 0740 015677
E-mail: diana_...@yahoo.com

Website:http://www.aiesectm.ro
B60.gif

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
adi ....i`m givin you THE LOOK...:-w

ce strand ? licenta cat incape ...si mai pun si peste, cu varf sa fie ...MAAAAAXIM :))

Omotă Andrei

to recycle...@googlegroups.com
vineri dupa masa e ok, sambata si duminica nu sunt in timisoara.

On Wed, Jun 23, 2010 at 3:18 AM, Furdean Sergiu <fur...@gmail.com> wrote:
adi ....i`m givin you THE LOOK...:-w

ce strand ? licenta cat incape ...si mai pun si peste, cu varf sa fie ...MAAAAAXIM :))

--
Andrei Omotă

Customer Care Responsible
External Relations AIESEC Timisoara

e-mail: omota....@gmail.com
tel: 0723-335 212
     0740-950 017
website: www.aiesectm.ro
_________ _________ _________ _________ _________ _________ _________ _________
The international platform for young people to explore and develop their leadership potential.
_________ _________ _________ _________ _________ _________ _________ _________

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Hai ba sergiu noi facem baie si tu scri la licenta nui mare problema :) te mai bagi la dush din cand in cand :D :))

Diana Buliga

to recycle...@googlegroups.com
poi fetele nu sunt invitate?:D

2010/6/23 Pantea Radu ilie <pantea.r...@gmail.com>

[...]

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
ce rai sunteti cu sergiu :))    apropo sergiu: am fost la parastas si era coliva :))

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
Ale ...hai sa fim seriosi ...ei sunt cum sunt ...DAR TU ?!?!!? hai ca strandul pot sa il aman ...avand in vedere vremea de afara ...dar tu cu coliva N-AI NICIO SCUZA !!!! ....mai vorbim noi ....:-w

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com

BINEEEE ALEEEEE :)))))) asta a fost asa sub centura :)))) si Diana normal ca sunt invitate si fetele :)

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com

e mai oki vineri.

to Recycle Weekend
hello guys!:D

In primul rand vreau sa va felicit pt teaser - e f original! doar ca
asa cum ziceati si unii dintre voi ar trebui neaparat subtitrari pt
ca, din cauza vantului care era cand l-ati filmat, nu se prea intelege
si tre sa iti ciulesti urechile cand asculti!
Second, eu personal am terminat cu examenele! YUPIIIII! :D si cu
restanta...:-" Anyway mie mie ok si vineri si sambata!:P
In legatura cu strandul ce dragutz ai fost Adi ca ai invitat si fetele
din prima:P Da, da simte-te!:P :)) Si Sergiu - BRAVO! esti pe drumul
cel bun:P Succes celor care mai au examene!
Legat de ce ai zis tu Andrei - my favorite part sunt insignele si
amandoi stim ca last time it was a success!;) Asa ca eu zic ca ar fi o
idee buna, chiar f buna de implementat!
So cya soon si mai vb atunci! Take care all! >:D<
On Jun 22, 8:44 pm, Andrei Imbrisca <imbrisca.and...@gmail.com> wrote:
> [...]
> vad ce am putea face.
>
> cam atat, astept reply pana maine, miercuri ora 20.00.

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
bun deci ramane intalnirea vineri la 17.30 in sediul vechi.

diana, ai ras in toate mailurile, multa voie buna dar nu ai zis daca vi sau nu:)). lamureste-ne sa stim si noi:)).

daca vi, primele 15 min sunt ale tale. sunt dator de data trecuta. numa ai grija sa nu intarzii primele 15 minute ca si asa datoria ta e cam mare.

o seara faina la toti.

2010/6/23 Isfan Ariadna <isfan....@gmail.com>
Email: Imbrisc...@gmail.com
          Andrei....@aiesec.net

Diana Buliga

to recycle...@googlegroups.com
well, eu cred ca vineri pleca acasa la mine aka 700 de km departare si am tren pe la 17:38..:)
so..I'm not gonna be there, din pacate..

--
[...]

33D.gif

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
Hi! Nu ca as vrea sa va incurc planurile, dar nu ar putea OCM sa fie la 20.30?  Sau e stabilit si nu mai vreti sa modificati? Eu doar dupa 19 ajung in Tm si daca ar fi la 20.30 numai bine as putea fi si eu prezenta.  :)

Diana Buliga

to recycle-weekend
:-? nu aveam un deadline aseara?

În data de 25 iunie 2010, 00:03, Alexandra Alexandra <alexandra...@gmail.com> a scris:
[...]

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
Hi Adi! Vreau sa te intreb daca au trimis ceilalti descrierile k daca nu sa improvizez :)

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
hei guys,

i`m Sergiu, a student at the University of the west in Timisoara, hopefully a graduate (God if you`re up there ....let it be a lucky day that day) this year.
Besides of the faculty I like to travel and if it`s water where i`m going it`s even better, cause I really love swimming. I`m like a duck ....HIHI.
Well, what more can I say...I don`t really talk about myself very much so I suck at it (my bad). I always focused on the other parts of my life, rather than myself, because one day I wanna change those parts as they are changeing me right now.
So, my first step in changing the other parts of my life was a long time ago. The very first time I trew a garbage on the grass in a park my grandma bitchslapped me...that was my first lesson about enviroment. The immediate reaction was to trow the garbage into a trashcan.
Now I`m standing in front of you and I want us to learn together again the leason that my grandma tought me, not by bitchslaping one-another but by understanding the real problems around us, cause the whole world is in suffer.
It`s up to us so let`s step up and make the change that needs to be made in this world.

all my best to you,
Sergiu Furdean

e ok ce am scris mai sus pt site ?
o zi faina in continuare

Diana Buliga

to recycle-weekend
awai
si mi-a zis mie ca am scris muult:))
hugs pentru una bucata orator intre noi:D

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com
ce poveste cu bunica?

On Sun, Jun 27, 2010 at 3:09 PM, Andrei Imbrisca <imbrisc...@gmail.com> wrote:
l-a lovit pe sergiu creativitatea:)) parca erai 0 la punctu asta. putem sa punem povestea cu bunica pe site? pe prima pagina?

ai uitat sa zici cand ne vedem.
--
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend
Incoming Exchange Department
AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Diana Buliga

to recycle-weekend
da...ce poveste cu...???

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Deci in primu rand Segiu WOWWWW :O:O in al doilea rand Diana vezi ca tu esti restanta :))) pun recuperatori pe urmele tale :))) eu am trimis deja toate la adi :D

[...]

Diana Buliga

to recycle...@googlegroups.com
eh..la bani nu se pune

la chestii de facut pe RW se pune:D

poi tu ai trimis chestii de viziunea a echipei si idei pt campania stradala?:D

2010/6/27 Pantea Radu ilie <pantea.r...@gmail.com>

[...]

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Pai eu am cotizat pentru chestia aia ca nu am trimis :)))

Diana Buliga

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com

Pai eu pun si la restu tu ce crezi ?
numa sa imi iau agenda de la andrei ;)))

Alexandra Alexandra

to recycle...@googlegroups.com

Hi! Eu si Adi ne-am gandit la textul pentru mailul promo, care va contine si linkul care sa trimita la site si avem 2 optiuni:

1. Apply for this International Conference that will take place in Timisoara( Romania) between 8-13 September
2. In partea stanga am prefera noi, nu in mijloc, sa apara International Conference
                                                                                   8-13 September
                                                                                   Timisoara, Romania

Astept reply deoarece chiar e important acest mail :)

Isfan Ariadna

to recycle...@googlegroups.com

Mie mi se pare mai ok a 2-a varianta ca e scurta si la obiect!! :) Numai ca nu scrieti si linkul si wikiul tot pe poza acolo? ceva de genu "For details and AF: www... si wikiul".
 Sper ca eu am inteles bine si ca ce ati scris mai sus vreti sa apara pe poza, right?

In legatura cu Learning Circle-ul am gasit un site interesant (nu mam uitat in detaliu though): http://www.ecomagazin.ro/

Tot acolo am gasit un material dragutz in care sunt niste teme pe care sau bazat cei de la LG intro campanie eco (daca dati scroll in jos o sa vedeti), cine stie poate va vin niste idei:P:

Cam atat 4 for today din lipsa de timp:(, sper sa mai apuc si maine sa fac niste research.
V-am pupat & hugs!

Diana Buliga

to recycle...@googlegroups.com
si eu optez pt a doua varianta

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Si eu inclin spre a doua varianta. Si apropo de temele pentru learning circle ar fi tare unul despre reciclarea energiei pe care o cosumam si cum putem sa o refolosim :) altrnative energy

2010/6/30 Diana Buliga <buligaio...@gmail.com>

--
Pantea Radu Ilie

OC Finance&Logistics Recycle Weekend
Incoming Exchange Department
Visa Responsible ICX Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
vedeti ca e 8-13 septembrie, cred totusi ca ar trebui mai multe detalii. de genu 100 participants, one city Timisoara.
[...]

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
e super ok a doua varianta

@Pantea ...suna bine pe alternative energy.

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Am gasit si niste informatii destul de tari despre topic si niste cazuri foarte ciudate si interesante:)

On Wed, Jun 30, 2010 at 10:32 PM, Furdean Sergiu <fur...@gmail.com> wrote:
e super ok a doua varianta

@Pantea ...suna bine pe alternative energy.

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com

e mai ok a 2 varianta:)

to recycle...@googlegroups.com
Si asta e tare cu defrisarile ca din cauza lor se produc alunecari de teren :)

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
si defrisarile suna bine ...nice

ne documentam toti pe subiectele astea doua  sau facem echipe ? voi cum credeti ?

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
ar fi mai ok sa ne impartim pe echipe ca sa luam fiecare mai multe informatii cat mai precise despre fiecare tema :D

2010/7/2 Furdean Sergiu <fur...@gmail.com>

si defrisarile suna bine ...nice

ne documentam toti pe subiectele astea doua  sau facem echipe ? voi cum credeti ?

Isfan Ariadna

to recycle...@googlegroups.com
So - ne impartim in doua echipe ca sa lucram mai eficient?:) sounds good 2 me. Numai ca ...cum ne impartim?;)) Mie mie ok oricum ar fi. Sa inteleg ca ramanem la urmatoarele subiecte: 1. defrisari si 2. alternative energy (citez:reciclarea energiei pe care o cosumam si cum putem sa o refolosim) ?

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Eu mas ocupa de Alternative Energy cu cine vrea :) mie ok oricum :)

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
eu zic ca ar trebui sa incepeti sa dati mailu pe grup ca sa isi treaca lumea in agenda inainte sa planuiasca altceva :D.

just saying :P

2010/7/3 Pantea Radu ilie <pantea.r...@gmail.com>

--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Adi tiam zis vreodata ca esti un geniu ??? Nu ! Este si un motiv pentru asta :))) dar na de data asta ma simt obligat :P

P.S. Cine mai vrea sa faca despre Alternative Energy ? Pana acuma sunt eu si cu Ari :)

Isfan Ariadna

to recycle...@googlegroups.com
Hmmmm....sa stiti ca Adi are dreptate. Chiar ar trebui sa ne hotaram cine ce cum face pana maine. Ca daca nu ii anuntam din timp o sa zik sorry da miam facut alte planuri. So ramane pe joi seara, 08.07., de la ora 7 seara - first movie si apoi open discussion? Sergiu? - ai zis tu ca pui tu pe grupul aiesec.tm - poti maine? sau pun eu?
Eu si Pantea ne axam pe alternative energy - Sergiu vrei si tu tot pe asta? Si atunci Diana , Miruna si Ale (daca poate) fac defrisari? Ce ziceti - e ok cu toata lumea?
Nighty night:)

2010/7/3 Adi Andreescu <adia...@gmail.com>
eu zic ca ar trebui sa incepeti sa dati mailu pe grup ca sa isi treaca lumea in agenda inainte sa planuiasca altceva :D.

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
vedeti ca s-ar putea sa nu poata nici miruna nici alexandra joi. alexandra are vineri examen si miruna poate lucreaza.

asa ca cine e sigur ca poate face, adica voi 4 diana, ari, pantea si sergiu ar fi bine sa va impartiti in echipe sa fiti 2 in fiecare echipa si in caz ca vin si alexandra si miruna, intra intr-o echipa fiecare.

sergiu sa dai mail pe grup sa stie lumea si sa pui si spreadsheet sa vedem si noi cine vine.

eu acuma downloadez filmul si imediat va trimit un mail cu urmatorul ocm:)).

[...]

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
hello everybody,

cum merge treaba? nimeni nu are nimic de sharuit?

cand ati vrea sa facem urmatorul ocm? eu propun sa fie marti sau miercuri de la ora 16.00.

vreau sa facem o intalnire in care sa discutam despre ce s-a intamplat saptamana asta si in acelasi timp sa facem biletelele pentru anatolia congress si sa discutam despre team-building-ul din weekend.

incercati toti sa nu va faceti planuri pe weekend sa putem petrece un weekend la iarba verde, sa radem si sa ne distram.

o seara faina.

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
TEAM BUILDINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG:D:D:D:DD:D:
[...]

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
eu as vrea marti  de la 17 daca se poate miercuri nu prea pot pentru ca am examen joi dimineata probabil :-s

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
scuze, am gresit eu ceva, marti nu pot, am vrut sa zic miercuri sau joi de la 4:D....

Diana Buliga

to recycle-weekend
:-? nuj..eu ma adaptez..:)
[...]

Adi Andreescu

to recycle...@googlegroups.com
vroiam sa iti zic eu k nu poti marti andrei :P
miercuri... joi... oricand ca nu sunt sigur ca ajung.
--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com
hello copii,
incerc si eu sa tin pasul cu voi dar nu prea pot...eu de abia azi imi aflu programul p sapt viitoare.cum a zis si andrei,nu pot sa va asigur ca vin joi.va tin la curent si ne vdm.
...andrei t rog tr adresele d mail d care imi vorbeai k sa le tr mail.
pup copii

to recycle...@googlegroups.com
eu pot si miercuri si joi dupa masa, problema e ca s-ar putea ca in weekend sa fiu plecat din timisoara si nu stiu daca o sa pot participa la teambuildngul din weekend.

nu depinde de mine, o sa va scriu pana marti la amiaza

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com
eu miercuri as ajunge dar cu intarziere si joi nu am cum

Sent: Sun, July 4, 2010 1:47:31 AM

Isfan Ariadna

to recycle...@googlegroups.com

Si eu ma adaptez pt OCM pt ca in principiu spre seara nu am treaba:P
Pantea: sa imi arati ce ai gasit tu si sa mai vb despre cum facem joi;)
ps: hai ca ar fi ideal sa ne strangem toti la teambuilding - o sa fie fain!;) sincer - nu am auzit ca vreodata sa nu fi fost fain la Igris:P

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Ari sa intri deseara pe mess si iti trimit ce am gasit eu si imi dai si tu sa vedem cum ne organizam cine ce ea ok ?:)

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
Hello RW people

Ce am de zis :) Pai multe.

OC meetingu ramane joi la ora 16 cum am stabilit si vom discuta ce am mai facut si ce trebuie facut in perioada urmatoare :D plus chestiile fun ca si ............

Team Building la iarba verde YEEYYY Cine poate sa vina de vineri pana duminica la un gratar si un party ca la carte sa aduca joi la OCM 50 de lei in care intra cazare si masa :P de fapt numa masa ca cazarea e free:)

Dupa OCM vom avea Learning Circle-u.

Cam atat am avut sa va zic in aceasta seara frumoasa de iulie

O noapte faina in continuare si ne vedem joi.

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Hey Recycle dudes and dudets

Deci pe joi seara raman echipele eu cu Ari si Sergiu cu Diana la learning Circle ? Noi cu alternative energy si Sergiu cu Diana cu Defrisarile nu ?

Eu joi am examen de la 16 si nu o sa ajung la OCM si o sa fiu intro stare mare de stres :)))) deci si dupa o sa fiu un pic in convalescenta :P

Sper sa fie bine si ne vedem Joi seara sa invatam lumea cum sa faca o diferenta nu ?

Hy 5 RW :D

[...]

Isfan Ariadna

to recycle...@googlegroups.com
So si Learning Circle-ul si OCM-ul se vor tine in Sediul NOU, asai? Eu nu stiu sigur daca ajung la OCM totusi - s-ar putea sa am practica pana pe la 6 si dupa sa vin. Oricum o sa anuntz cand stiu sigur. Have a super duper day!:)

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
hei,

va reamintesc ca maine la 16.00 ne vedem in sediu vechi, de la 20.00 learning circle in sediu nou, sper ca la learning circle, e bine sa fim toti acolo sa demonstram unitate, sa aratam ca o echipa si in acelasi timp sa ii sustinem pe membrii de la noi din echipa care tin maine learning circle-ul.

vreau sa va rog, maine seara sa aducem fiecare un suc, covrigei, ce vreti sa mai cumparati ca sa avem acolo sa mancam si sa bem. sa ne simtim bine.

o zi faina tuturor in continuare:D.