trainer pt RW

buzdugan angela

to recycle...@googlegroups.com
Saptamana aceasta vom incheia un parteneriat cu cei de la Aquatim. Ei ne-au promis un training pentru reducerea apei tinut poate de un neamt foarte tare in domeniu. Pe langa asta putem sa ducem toti participnatii intr-o vizita de companie la ei sa vedem vechea uzina de apa ( cum se purifica apa, etc).
Sa aveti si asta in vedere in alcatuirea agendei.

As vrea sa stiu ce fel de traineri aveti pana acum si ce mai aveti nevoie, poate ii mai gasesc in vanzari

spor

--
Angela Loredana Buzdugan
Vice-President of External Relations Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40.765.187.216
Email: angela....@gmail.com
Website: http://www.aiesectm.ro
__________ ___________ ___________ ___________ ___________ ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________ ___________ ___________ ___________ ___________ ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
Orange

General Partners:
Netex; BNB; Iulus Mall; Auromedia; Casa Studentilor; West University of Timisoara; The Polytechnics University of Timisoara

Media Partners:
24 FUN; Atu Advertising

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
hei,

am o intrebare, neamtu asta poate tine trainingu doar pe asta sau poate sa tina si pe general ceva de genu? ne-ar fi mult mai de folos sa fie la general ca am putea pune pe agenda care o avem acuma fara sa schimbam.

vizita la uzina de apa e foarte tare si probabil o vom pune in agenda undeva.

o zi faina:D.

2010/7/5 buzdugan angela <angela....@gmail.com>

--
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend
Incoming Exchange Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40742172514

Email: Imbrisc...@gmail.com
          Andrei....@aiesec.net

Website: http://www.aiesectm.ro

[...]

imobiliare.ro;   Orange

Exchange Partners:
BOSCH

General Partners:
BNB;  NLP Explorer;  IH;   West University of Timisoara;   The Polytechnics University of Timisoara

Event Partners:
Iulius Mall

Media Partners:
24 FUN;    tvt89