[RW][Inside] Agenda

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
Saluuut,

Va atasez agenda si sper sa dati cat mai multi feedback pe ea.
  • pana acum am avea niste potentiali traineri care ....chiar merita sa ii punem acolo cu bold pe lista, pentru ca sunt super ok.
  • referitor la campania stradala ...voi cum ati vrea ? o campania stradala sau un flash in operei ?
  • pentru numarul workshopurilor care ar trebui crescut ...haideti sa vedem unde am putea sa interferam workshopurile in sesiune (avand in vedere ca e foarte probabil sa primim si o sala mai ok decat amfiteatrul pentru a-i grupa pe delegati mai usor) astfel incat sa nu ne incurce cu restul activitatilor (pranz, plenare etc)
  • m-am gandit ca obiective generale: pe partea educationala sa invete ce inseamna poluarea si ce efecte induce planetei
  •                                                    pe partea practica sa isi aduca aminte de workshopuri cand ajung acasa si pe viitor pentru a avea un impact pozitiv asupra CSR-ului companiei lor sau companiilor la care vor lucra. Voi ce ziceti ?
P.S. al doilea si al trilea sheet sunt cele importante

merci frumos, o noapte cat mai linistitoare si o zi frumoasa >:D<

Agenda.xlsx

Diana Buliga

to recycle-weekend
pe partea de workshop, o sa vorbesc cu un tip de la Plai, care tine workshop si acum la IRAF. Din materiale reciclabile, face diverse chestiute, arta ii spune el:))
sub indrumarea lui, of course..si cred ca ar fi frumos sa colaboram cu el..

hugs din tren
--
Diana Buliga
Team leader Tracking Performace

OC Sales RECYCLE WEEKEND 2010
Junior Trainer - Local Team of Trainers

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile:+4 0740 015677
E-mail: diana_...@yahoo.com

Website:http://www.aiesectm.ro

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
in primu rand va rog pe toti sa dati feedback, chiar avem nevoie de asta pentru a avea o agenda buna. va ia 5 minute din viata, va rog sa faceti asta.

am o intrebare, in ultima zi de dimineata avem timp si de 100 ways to make a change si de campania stradala?

eu zic sa ramana flash mob, mi se pare mult mai de impact in oras, mai mult impact pentru aiesec timisoara decat pentru companii dar sincer cred ca acestea primesc oricum destul.

din cate vad eu nu mai putem sa punem si vizita la uzina de apa, nu imi pot imagina unde.

are cineva vreo idee?

sergiu ai trimis mail-ul acesta si la tibu si la titus?

am fost la faculta si nu apareai pe lista aia. m-am uitat de 2 ori si nu era furdean sergiu, probabil esti la alta sala.

o zi buna tuturor.

2010/7/15 Diana Buliga <buligaio...@gmail.com>

--
Andrei Imbrisca

OCP Recycle Weekend
Incoming Exchange Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40742172514

Email: Imbrisc...@gmail.com
           Andrei....@aiesec.net

Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
imobiliare.ro;   Orange

Exchange Partners:
BOSCH

General Partners:
BNB;  NLP Explorer;  IH;   West University of Timisoara;   The Polytechnics University of Timisoara

Event Partners:
Iulius Mall

Media Partners:
24 FUN;    tvt89

Teodora Maties

to recycle...@googlegroups.com
Ok, deci 5 min din viata pentru feedback =))

Day1

- Climat & Environment Change: cand vad titlul ma gandesc la cu totul altceva decat ce aveti voi ca si descriere a sesiunii. Sugestia mea ar fi ca sesiunea chiar sa fie una normala si nu doar de prezentare a ceea ce se va intampla in urmatoarele zile. Prezentarea agendei intregii conferinte se poate face in plenara de deschidere sau dupa. Ar fi bine ca si pentru prima zi sa existe o sesiune si sa fie una f faina, care sa le starneasca interesul participantilor.

Day 2:
- imi place ideea sesiunea, de a oferi informatii teoretice si apoi un workshop si de a va focusa pe situatia generala.
Eu as vedea poate sesiunea de "Where are we now" in prima zi si sa fie aceea expunere a principalelor probleme din lume etc si implicit se face legatura si cu ce vor invata la conferinta...iar in Day2 sa fie exact chestii punctate: Climat & Environment Change, The pollution effect, The negative individual impact etc

Day 3
- foarte ok flow-ul ..bravo

Day 4
- foarte tare ca aici se trece pe partea de green entrepreneurship si aici am putea avea persoane de la fime care sa faca worhsop-urile
- World Cafe: in felul cum arata acum, nu-i prea vad rostul, eventual incercati sa-l definiti mai clar sau sa-l inlocuiti cu inca un workshop.

Day 5
- imi place chestia de 100 ways to make a change..ar putea tine 1 h 30 min si apoi sa se mearga in centru si sa fie flash mob-ul

Others: Mare atentie la spelling!!!!!!!

Felicitari....o sa fie super fain!

Pupici

P.S au fost 10 min...noroc ca sunt 10 min din timpul petrecut la servici =))=))=))

2010/7/15 Andrei Imbrisca <imbrisc...@gmail.com>

--
Teodora Maties
Vicepresident of Projects Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40.745 96 24 03
Email: teodora...@gmail.com

Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to discover and develop their leadership potential

__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
Orange

General Partners:
BNB;   Universitatea de Vest din Timisoara;   Universitatea Politehnica din Timisoara;

Educational Partners:
IHM Total Consulting

Event Partners:
Iulius Mall;    Casa Studentilor;   Primaria Timisoara;   Carturesti

Media Partners:
24 FUN; Atu Advertising   Radio Timisoara;   Opinia Timisoarei

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
daca world caffe nu isi are rostul atunci am putea muta cumva sesiunile sa punem vizita la aquatim si sa fie sambata seara ceva workshop(in caz ca nu se poate emrge sambata seara la aquatim).

si eu zic ca climate and environment change poate sa fie ceva teoretic, nu introducere in agenda, ar fi mult mai de impact.

si putem face asta sa le mutam climate change cu where are we now.

mai are cineva 5 minute de oferit?

Pantea Radu ilie

to recycle...@googlegroups.com
Eu zic ca ar fi mai interesant de facut vizita la uzina de apa ar fi ceva mai practic si direct mai relaxant :)

La fel si eu zic ca climate change si environment change poate fi ceva teoretic.

world cafe-u si eu zic ca nu e asa de important pentru ca na pot intereactiona intre ei si in timpul conferintei asta e si ideea nu ?:)

in rest mi se pare foarte ok agenda:D si abia astept sa inceapa lumea sa aplice :)

2010/7/15 Andrei Imbrisca <imbrisc...@gmail.com>

--
Pantea Radu Ilie

OC Finance&Logistics Recycle Weekend
Incoming Exchange Department
Visa Responsible ICX Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40755092420

Email: pantea.r...@gmail.com
          pante...@aiesec.net

Andrei Imbrisca

to recycle...@googlegroups.com
avem un aplicant:D:D:D. Holger Stegmuller din germania:D.

suntem buni.

Furdean Sergiu

to recycle...@googlegroups.com
  • la partea cu schimbarea sesiunilor din prima si a doua zi sunt total deacord.....
  • totusi la partea cu worldcafe-ul parerea mea ar fi ca este necesar unul in care delegatii sa aibe timp de autoreflexie si de schimb de pareri intre ei ....o discutie libera in care sa intervenim pentru anumite directii care sa aduca un impact cat mai mare asupra mediului odata ce acestia au ajuns acasa.(de exemplu la RTS ....am biletele in care mi-am promis mie ca fac anumite lucruri si sincer sunt foarte motivante ..). Mi-ar placea foarte mult ca si delegatii nostrii sa aibe un asa sentiment atunci cand vor ajunge acasa, acum ca este vorba despre un worldcafe sau o parte dintr-o sesiune sau din ultima plenara ...asta se poate aranja ...insa ideea mi se pare foarte de impact.

voi ce parere aveti ?

Teodora Maties

to recycle...@googlegroups.com
Super tare..primul aplicant!!!!!!!!!!!!!!!! Iuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Bravo...la inca multi de acum inainte :-*

Patrascu Miruna

to recycle...@googlegroups.com
eu sustin ideea sa inseram cumva vizita la uzina pt k asta e de impact la fel k si vizita la "Pro air clean".
dak tot mutam climate and enviroment change am putea sa il facem workshop direct nu sa fie teoretic pt k e prea mult pt ziua a 2a si poate devine plictisitor.
in rest mi se pare foarte fain:D
intrebare:knd se merge la plai?

to recycle...@googlegroups.com
eu mai am o idee, n-am putea sa punem world cafe-ul ca inceput la ultimul party? as in sa inceapa putin mai devreme decat restu eventual, si 2 ore sa fie world cafe ...sau 1 ora jumate nu stiu. si incet incet sa tot dam muzica mai tare, schimbam cafelele si sucurile cu bere foarte treptat si daca e facut cum trebuie nimeni nu simte trecerea de la discutie la party. nu stiu... e doar o idee de la 1 jumate noaptea :D ma duc sa dorm NB recyclers!

PS. 1. si cu uzina de apa... eu zic ca trebuie mers mai intai si vazut ce e exact de vazut inainte sa ne agitam sa o aratam altora...
2. mai dau un mail pe grup. avem wiki (cred).

2010/7/15 Andrei Imbrisca <imbrisc...@gmail.com>

--
Adi Andreescu

OC Promo Recycle Weekend
Communication Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Isfan Ariadna

to recycle...@googlegroups.com
Wow! Chiar a iesit fb!:D fatza de cum eram la inceput , pierduti in spatiu...:P Niiiice!

Referitor la campania stradala, flash mob-ul mi se pare mai interesant si mai de impact , e mai original so i think it's a good idea.

Si eu sunt in mare de acord cu Teo, in sensul urmator:

Pt Day 1 si day 2 sa fie schimbate intre ele Climate & Environment change cu Where are we now.
Day 2 mi se pare f incarcata teoretic si prea putin practic(vb lui Pantea poate deveni plictisitoare). So as sugera si eu sa fie 2 workshop-uri.
 Ca si exemplu la NPS cand am fost aveam multe sesiuni everyday si mai ales cum dormeam putin pe noapte :D a doua zi daca nu ma puneau la sesiuni sa ma ridic de pe scaun sa fac ceva practic si tipul/tipa turuia mai aveam putin si adormeam. So cred ca e bine sa ii pui in miscare pe participanti, nu doar sa stea pe scaun sa asculte.:P
Day 3 and 4 mi se par ok. In legatura cu World caffe-ul incerc sa ma pun in locul unui participant, sa privesc din punctul lui de vedere (think about it:P) si daca ar fi sa aleg intre asta si vizita la uzina de apa, as prefera-o pe ultima. Problema e ca nush cat e de realizabila sambata seara:P Are dreptate Adi - chiar trebuie vazut inainte de a fi trecuta in agenda, "cum sta treaba":P
La day 5 vi-am zis deja parerea mea in legatura cu flash mob-ul.

V-am pupat! Si ne vdm la LPM!:D Hugs!

ps: Diana eu nu te mai vaaad:(( adik nu cred...cand pleci in Danemarca? data exacta pls:P