Re: [RW][Inside] Agenda - FEEDBACK

Palamariu Andrei

to recycle...@googlegroups.com
Hey celui mai verde OC!

Mi se pare ca ati facut o treaba buna cu agenda!

Pe mine personal m-ar ajuta pentru a intelege mai usor:

- FLOW-ul conferintei - adica
         - care sunt obiectivele mari ale conferintei - Cu ce sa ramana participantii, ce sa faca dupa conferinta participantii?
         - obiectivele clare pe blocuri - am vazut ca ati facut pe primul bloc cateva - dar sa fie cat mai clare
         - obiectivele clare pe sesiuni - cu ce raman participantii un pic mai mult decat ceea ce contin sesiunile

Cred ca ar fi foarte tare daca ati face-o inca de acum in engleza, pentru ca va trebui sa o puneti pe site si sa arate super bine.

De asemenea:
Care ar fi din punctul vostru de vedere raspunsul la intrebarea:

Care este elementul principal, unic, care face Recycle Weekend optiunea numarul unu pentru mebrii AIESEC din CEE si tara pentru septembrie?

Mult spor si BRAVO pentru munca depusa si modul in care lucrati impreuna!

2010/7/5 Teodora Maties <teodora...@gmail.com>
Felicitari pentru agenda...arata foarte bine!

Rugamintea mea ar fi sa puneti comment la fiecare sesiune cu obiectivele sesiunii, pentru ca e cam greu de urmarit asa!. Ca si alte idei, ce ziceti de sesiune pentru partea de antreprenoriat si afaceri cu Reciclarea?

Si campania stradala....care e structura si cum arata totusi pana la urma?AR trebui si asta sa fie detaliata..

Bravo!!!Si spor mult si de acum incolo!

Va pup :-*

2010/7/4 Furdean Sergiu <fur...@gmail.com>

Saluuut,

scuze ca nu prea rasp la mailuri dar am avut probleme cu netul de acasa....mi-am luat un stick de net ..sper sa nu mai am probleme..

Anyway ...vi-am atasat agenda. sper sa fie ok no....daca nu ...sa-mi spune-ti ce modificari ar mai trebui aduse

acum ma pun sa dorm ...deci nush cat de coerent sunt in fraze :))

neata si o zi frumoasa ...

--
Teodora Maties
Vicepresident of Projects Department

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40.745 96 24 03
Email: teodora...@gmail.com
Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to discover and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
Orange

General Partners:
BNB;   Universitatea de Vest din Timisoara;   Universitatea Politehnica din Timisoara;

Educational Partners:
IHM Total Consulting

Event Partners:
Iulius Mall;    Casa Studentilor;   Primaria Timisoara;   Carturesti

Media Partners:
24 FUN; Atu Advertising   Radio Timisoara;   Opinia Timisoarei

--
Andrei Palamariu

President of AIESEC TEAMisoara 2010-2011

AIESEC in Timisoara
AIESEC in Romania

Mobile: +40 754 073820
          +40 731 013797

Email: andrei-gabri...@aiesec.net
         palamari...@gmail.com
Website: http://www.aiesectm.ro
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

The international platform for young people to explore and develop their leadership potential
__________   ___________   ___________   ___________   ___________   ___________

Local Group of Partners:

Strategic Partners:
imobiliare.ro;   Orange

Exchange Partners:
BOSCH

General Partners:
BNB;  NLP Explorer;  IH;   West University of Timisoara;   The Polytechnics University of Timisoara

Event Partners:
Iulius Mall

Media Partners:
24 FUN;    tvt89