Fwd: အင္းေလးကန္၌ အမႈိက္မ်ား စနစ္တက်စြန္႔ပစ္ရန္ လိုအပ္ေန Source: MM Times

လူစိမ္း

to REAL FAMILY

On 14 Feb 2013 20:26, "khin thidar"
အင္းေလးကန္တင္မကပါ   လြန္ခဲ႕တဲ႕အပါတ္က ဧည္႕သည္ ၂၅ ေယာက္နဲ႕ ပုဂံမွာ ေန၀င္
ၿပသဒါး ဘုရားကိုသြားပါတယ္ ဧည္႕သည္ေတြဆင္းၿပီးေတာ႕ ဒရိုင္ဘာအကူကေလးက
အမႈိက္ပံုးႀကီးကို မၿပီးေအာက္ခ်ပါတယ္ ဟဲ႕ ဘာလုပ္မလို႕လဲ ဆိုေတာ႕
အမႈိက္သြန္မလို႕ပါတဲ႕ မလုပ္ပါနဲ႕
ဘုရားေပၚေရာက္ေနတဲ႕ဧည္႕သည္ေတြၿမင္မေကာင္းပါဘူးဆိုေတာ႕ အမေရ
ကၽြန္ေတာ္တို႕မွာ အမႈိက္ပစ္စရာေနရာမရွိပါတဲ႕ ပုဂံ ေညာင္ဦး စည္ပင္ကလဲ
အမႈိက္မသိမ္းပါဘူးလို႕ေၿပာပါတယ္  ေၿပာရင္းဆိုရင္းနဲ႕ဘဲ အမႈိက္ေတြ ေ၀ါကနဲ
ကၽြန္မမွာေတာ႕ ကၽြန္မေခါင္းေပၚပစ္ခ်သလိုခံစားရပါတယ္
ေန၀င္ခ်ိန္ လာႀကည္႕ၿပီး အပီခံစားႀကတဲ႕ ေရႊၿမန္မာမ်ားကလဲ အားက်မခံ
ေ၇သန္႕ဘူး အာလူးေႀကာ္အိပ္ တစ္ရႈးေပပါ သူတို႕ဘတ္စကားၿပဴတင္းကေန အၿပင္ကို
ေဖြးကနဲ ေဖြးကနဲေပါ႕
ပုဂံမွာ ၿပသဒါး အဆိုးဆံုးလို႕ထင္တာဘဲ
ဓမၼရာဇက မွာေတာ႕ အေပၚပစၥယံမွာ အီးေတာင္ပါသြားႀကပါေသးရဲ႕
ဆိုေတာ႕ စည္ပင္က ေကာက္ေနတဲ႕ အမႈိက္ခြန္ဆိုတာ ဘာလုပ္ဘို႕ပါလိမ္႕