Atelier de français

Jelena Mandic

Mar 2, 2016, 6:32:28 PM3/2/16
to razmena...@googlegroups.com
U četvrtak, 3. marta, nastavljamo sa radionicom francuskog jezika u uobičajenom terminu

Napredna grupa od 17h

Početna grupa od 18h30

Vidimo se!

Jana Ristić

Mar 2, 2016, 8:20:57 PM3/2/16
to razmenaveština
jel' ovo utorkom i cetvrtkom? pitam zbog kalendara, imali ste zasebnu listu, pa sam smetnula s uma da treba da se dogadjaj stavi u kalendar

Nemanja Lilic

Mar 2, 2016, 9:41:00 PM3/2/16
to razmena...@googlegroups.com
Si je peux venir, je viendrei à la groupe de débutant. No, c'est juste un example de hypothèses, je viendrai certainement a deuxième groupe parce que je pense que je suis encore un débutant, malheureusement. :)

Jelena Mandic

Mar 3, 2016, 2:40:34 AM3/3/16
to razmena...@googlegroups.com
Da radionica je utorkom i cetvrtkom, standardno vec vise od godinu dana a povremeno podsetimo na to i ovde, na listi.

Imamo zasebnu listu za dopisivanje jer se komunikacija u velikoj meri odvija na francuskom a veoma je dinamicna.

Jana Ristić

Mar 3, 2016, 10:56:46 AM3/3/16
to razmenaveština
Kalendar se azurira svake nedelje ili makar jednom mesecno, a u poslednje vreme unosim dogadjaje onako kako ih vidim na listi.

Inace, daleko od toga da sam ja glavna odgovorna osoba za azuriranje sajta, samo sam jedina od 10-15 ljudi koji imaju nalog na sajtu da to i radi.