liikenne.live nettipalvelu

juho tyrväinen

to rata.digitraffic.fi
Hei!

Tässä olisi minun avoimeen dataan perustuva nettisivu; https://liikenne.live/?utm_source=group, maininta tietolähteestä on karttaosiossa sivu- tai alapalkissa. Sivu on täysin oppimistarkoituksessa kokoonkyhätty ja minulla ei siis todellakaan ole mitään koulutusta tai vastaavaa, joten bugit ovat hyvin todennäköisiä.

Solita / Heikki

to rata_digi...@googlegroups.com
Moikka Juho!

Hieno ja visuaalinen sovellus. Tervetuloa Digitraffic palveluiden hyödyntäjiin!

"CC4.0" -rimpsu voisi olla vielä https://liikenne.live/terms.html, jossa palvelun käyttöehdot ovat kootusti.

Tsemppiä kehitykseen ja hyvää talven jatkoa!

HEIKKI

juho tyrväinen

to rata.digitraffic.fi
Nyt on kyseinen teksti lisätty myös käyttöehdot sivulle, missä se kyllä on hyvä olla!