Junat 710 & 711 päivinä 2020-05-16 ja -17 -- kaikki legit peruttu, juna ei

Ilkka Kudjoi

to rata.digitraffic.fi
Moi,

Otsikon junista on kaikki legit peruttu, mutta itse junaa ei. Onko tämä tarkoituksenmukaista?

Terveisin
Ilkka Kudjoi

Solita / Jaakko

to rata.digitraffic.fi
Kiitoksia havainnosta, tämä on tutkinnan alla

Solita / Jaakko

to rata.digitraffic.fi
Tässä on kyse siitä, että junan reittiä on peruttu osissa, jotka yhdessä muodostavat koko reitin perumisen

Lähdejärjestelmässä on mahdollista perua reitistä pieni osa tai perua koko juna. Tässä tapauksessa on jostain syystä käytetty reittiperumisia koko junan perumisen sijaan

Tämän voisi korjata siten, että koko reitin peruminen osissa peruu myös koko junan. Jos korjaus tehdään, se täytyy mielestäni tehdä lähdejärjestelmään. Ainakaan nopeita korjauksia ei valitettavasti ole siis luvassa. Toimitin asiasta tiedon heille

Yt. Jaakko

Ilkka Kudjoi

to rata.digitraffic.fi
Moi,

Kiitos vastauksesta. Eipä tuo ole iso vaiva aggregoida junan peruutustietoa myös leg-tasolta, ei minulla ole tarvetta vaatia korjauksia.