gps-sijainnit SSL websocketin kautta

juho tyrväinen

to rata.digitraffic.fi
Hei!

Olen tekemässä harrastus/oppimismielessä nettisivua, joka näyttää kartalla junien sijainnit. Mutta selaimet estää normaalin websocket yhteyden, kun nettisivu toimii https yhteydellä. Kokeilin saada yhteyttä toimimaan wss:n kautta, mutta en saanut sitä toimimaan, joka voi kyllä olla omasta taidottomuudestani johtuvaa. MIetin vain osaako joku älykkäämpi auttaa? Onko salattu websocket yhteys edes mahdollista?

Solita / Jaakko

to rata.digitraffic.fi
Terve

Salattu MQTT julkaistaan itse asiassa huomenna 10:30

Tällä hetkellä MQTT:tä ei voi käyttää salatulta nettisivulta

Yt. Jaakko / Solita

Solita / Jaakko

to rata.digitraffic.fi
Salattu MQTT pyörii nyt portissa 443. Esimerkki http://jsfiddle.net/0pqewvxm/

Dokumentaatio asiasta ilmestyy pääsivulle piakkoin

juho tyrväinen

to rata.digitraffic.fi
Olipa hyvä sattuma, että salattu MQTT lisättiin juuri kun sitä kaipasin! Kiitos vastauksestasi ja esimerkistä, sain sen toimimaan. Kiitos!