Жаңа туған айды алғаш көргенде оқылатын дұға

Rasulullah.kz

to rasulu...@googlegroups.com

0
عَنْ طَلْحَةَ بْنِ عُبَيْدِ اللّٰهِ أَنَّ النَّبِيَّ ﷺ كانَ إِذَا رَأٰى الْهِلَالَ قَالَ: «اَللّٰهُمَّ أَهِلَّهُ عَلَيْنَا بِالْأَمْنِ والْإيمَانِ وَالسَّلَامَةِ وَالْإِسْلَامِ، رَبّي وَرَبُّكَ اللّٰهُ، هِلَالُ رُشْدٍ وَخَيْرٍ»
Талха ибн Убәйдуллаһ (р.а.): «Пайғамбарымыз (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм) жаңа туған айды көргенде: «Уа, Алла тағалам! Бұл айды біз үшін тыныштық, имандылық, есендік және Ислам айы ете гөр! Менің де, сенің де Раббың бір Алла! Уа, тура жол мен игілік* айы!» – деп дұға жасайтын», – деген..
(Тирмизи, дұға 50)
* Өйткені адамдарды тура жол мен игілікке бастайтын қажылық пен ораза секілді маңызды құлшылықтардың уақыты жаңа туған ай арқылы белгілі болады.
1
2 3