«Миғраж түні Ибраһим (ғ.с.) пайғамбарды кездестіргенімде, маған...»

Rasulullah.kz

to rasulu...@googlegroups.com

0
عَنِ ابْنِ مَسْعُودٍ قَالَ: قَالَ رسُولُ اللّٰهِ ﷺ« لَقيتُ إِبْرَاهيمَ لَيْلَةَ أُسْرِيَ بي فَقَالَ: يَا مُحَمَّدُ أَقْرِيءْ أُمَّتَكَ مِنِّي السَّلَامَ وَأَخْبِرْهُمْ أَنَّ الْجَنَّةَ طَيِّبَةُ التُّرْبَةِ، عَذْبَةُ الْمَاءِ وَأَنَّهَا قيعَانٌ وَأَنَّ غِرَاسَهَا: سُبْحَانَ اللّٰهِ وَالْحَمْدُ لِلّٰهِ وَلَا إِلٰهَ إِلَّا اللّٰهُ وَاللّٰهُ أَكْبَرُ »
Ибн Масғуд (р.а.): «Алла елшісі (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм): «Миғраж түні Ибраһим (ғ.с.) пайғамбарды кездестіргенімде, маған: «Уа, Мұхаммед! Үмбетіңе сәлем айт! Әрі жұмақтың топырағының өте құнарлы, суының балдай тәтті, жерінің теп-тегіс әрі кең байтақ екенінен оларды хабардар ет. Сондай-ақ, осынау құнарлы жердің көгеріп, жайқалуы: «Субханаллаһи, уәлхамду лилләһи, уә лә иләһә иллаллаһу уаллаһу әкбар», (Алла күллі кемшілік атаулыдан пәк, Аллаға сансыз мадақ, шексіз шүкіршілік айтамын, Алладан басқа тәңір жоқ, Алла ұлы) деп Алланы ұлықтау арқылы болатынын жеткіз», – деп айтты», – деген.
(Тирмизи, дағауат 59)
1
2 3