Рамазан айы мен келесі Рамазан айы аралығында үлкен күнәлар жасалмаса...

已查看 20 次
跳至第一个未读帖子

Rasulullah.kz

未读,
2016年5月30日 21:15:272016/5/30
收件人 rasulu...@googlegroups.com

0
عَنْ أَبي هُرَيْرَةَ قَالَ: «الصَّلَوَاتُ الْخَمْسُ وَالْجُمُعَةُ إِلَى الْجُمُعَةِ وَرَمَضَانُ إلٰى رَمَضَانَ مُكَفِّرَاتٌ مَا بَيْنَهُنَّ إِذَا اجْتُنِبَتِ الْكَبَائِرُ»
Әбу Һурайра (р.а.): «Аллаһ елшісі (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм): «Бес уақыт намаз арасында, жұма намазы мен келесі жұманың аралығында және Рамазан айы мен келесі Рамазан айы аралығында үлкен күнәлар жасалмаса, аталмыш құлшылықтар сол аралықта жасалған кішігірім күнәлардың кешірілуіне себепші болады», – деп айтты» – делінген.
(Муслим, таһарат 16)
1
2 3

回复全部