Мен қалайша жалған дүниенің қызығына батайын?

Rasulullah.kz

to rasulu...@googlegroups.com

0
عَنْ أَبي سَعيدٍ الْخُدْرِيِّ قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللّٰهِ: «كَيْفَ أَنْعَمُ وَصَاحِبُ الْقَرْنِ قَدِ الْتَقَمَ الْقَرْنَ وَاسْتَمَعَ الْإِذْنَ مَتٰى يُؤْمَرُ بِالنَّفْخِ فَيَنْفُخُ» فَكَأَنَّ ذٰلِكَ ثَقُلَ عَلٰى أَصْحَابِ رَسُولِ اللّٰهِ ﷺ فَقَالَ لَهُمْ: «قُولُوا حَسْبُنَا اللّٰهُ وَنِعْمَ الْوَكيلُ»
Әбу Сайыд (р.а.):
«Бірде Алла елшісі (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм): «Сырнай ұстаған періште* сырнайды аузына тақап, «үрле» деген бұйрыққа құлағын түріп, дайын тұрған кезде, мен қалайша (жалған дүниенің) қызығына батайын?» – деген еді. Бұл сөздер сахабаларға өте ауыр тигендей болды. Соны байқаған Алла елшісі (саллаллаһу аләйһи уә сәлләм) оларға: «Бізге Алланың мейірімі, кеңшілігі жетеді, Ол қандай керемет Қамқоршы деп Аллаға мадақ айтыңдар», – деді», – деген .
(Тирмизи, қиямә 8)

*Исрафил періште
1
2 3