Frilansande fullstack-utvecklare med erfarenhet av Rails sökes

Kristian Kvarnsbacke

to Svenska Rails-listan
Hej,

Det var länge sen listan var aktiv men ifall någon läser så lär du vara senior utvecklare idag 😀

Jag jobbar åt en spännande start-up inom hälsa som vill öka på utvecklingstakten under hösten. Vi letar efter en frilansande fullstack-utvecklare som kan hjälpa till med utvecklingen av plattformen som består av ett back-end i Rails och ett antal front-end i Vue.js (Kan du React så snappar du upp Vue.js snabbt). Vi hittar gärna en person som är självgående, kreativ och kan tänka ut lösningar och lösningsförslag utifrån verksamhetens behov. Du kan vara rätt flexibel med när och var du jobbar. Företaget har stora ambitioner med spännande ägare och kunder.
Du kommer jobba tillsammans med trevliga mig som har jobbat som utvecklare under många år och ett antal supertrevliga personer till.

Ha det gott,

/Kristian