HJÄLP SYRIEN - Donera till SKT - Bankgiro nr: 196-8155

aktu...@rahma.se

to rahm...@googlegroups.com

 BismiAllah - vi ber er sprida detta mail så mycket ni kan bland era vänner och bekanta

HJÄLP SYRIEN - DONERA TILL SKTBankgiro nr: 196-8155

Det säkraste och mest effektiva sättet att hjälpa krigets offer
http://skt-sverige.se/donera

VAD ÄR SKT?
SKT är en välrenommerad brittisk välgörenhetsorganisation som arbetar intimt tillsammans med Saced Knowledge och dess Ulama, främst bland dem Sheikh Muhammd al-Yaqoubi. Just nu prioriteras krigets offer i Syrien.
http://skt-welfare.org

Via föreningen Rahma kan du nu enkelt donera till SKT
Läs om SKT's verksamhet på svenska: http://skt.rahma.se/category/verksamhet/

HUR DONERAR MAN?
Enklast genom insättning på Rahmas Bankgiro nr: 196-8155
Märk insättning med “SKT” samt ange typ av donation (zakat, sadaqa, gåva etc.)
När du använder det svenska insamlingskontot undviker du onödiga bankavgifter.
Alla pengar som sätts in skickas direkt vidare till SKT.

Man kan också donera online direkt till SKT : http://sktwelfare.org/Donate

ZAKAT
En SKT-donation är ett säkert sätt att betala sin zakat, eftersom verksamheten
övervakas av kunniga Ulama i alla led.

SKT’s 100%-policy:
Alla pengar går direkt till nödställda
Insamlade medel används direkt till flyktinghjälp, mat och förnödenheter till
nödställda, akut sjukvård etc. Adminsitrativa kostnader, volontärinatser
etc. betalas genom separata donationer. Om du vill bidra till sådana kostnader,
v.v. ange det på din insättning.

.
.

Mustafa Adow

to aktu...@rahma.se, rahm...@googlegroups.com
mina kära vänner i gmail!
jag bifogar en mail som innehåller infermation om om man vill bidra dem hungriga som svälter i gjäl som barn,kvinnor,man,gamla och som unga alla har drabbats av hunger och av krig.
må allah skyddar dem med sin barmhärtighet och ge dem fred och bota deras bekymmer som dem har amin.
jag uppmanar först mig själv att bidra våran syskon som svälter just i syria som drabbats av många problem, som vi ser varjedag i nyheterna och i media att några av dem har ätit katt begrund av det finns inga mat i deras stad och därför dem blev tvugna att äta kattkött för att man hittade inga annat, det fanns inga andra alltanativ.
bidra må allah belöna er och kommihåg mina syskon att man befinner sig i ramadansmånad då är extra viktigt för muslimerna att dem ge almosa/zakat bidra må allah belöna er!!!
läs bifogat mailet härnedan som ni får infermationen fr det platsen som ni ska bidra.
WSB
--
RAHMA.SE hemsida: http://rahma.se
Facebook gruppen: https://www.facebook.com/groups/rahma.se