ilknur turan

seval avcı

to rady...@googlegroups.com
selam ben seval, ilknur eğer mümkünse senden bir ricam olacak yeni türkü konseri ile ilgili. konserde yanında bir arkadaşın vardı adı ylmaz dı galiba. yanlış anımsamıyorsam o konseri videoya çekti. eğer mümkünse senden konserin videosunu alabilir miyim tabi ki sen de varsa.

Pahalı telefon faturaları? Windows Live Messenger'dan ücretsiz ve sınırsız bilgisayardan bilgisayara aramalar - buradan ÜCRETSİZ yükleyin! Buraya tıkla!

ilknur turan

to rady...@googlegroups.com

merhaba. konserin videosu bende yok. konseri videoya çeken kanal 17 elemanlarında inan yalçınkaya idi. size onun mail adresini vereyim ondan isteyin. isiga...@hotmail.com
iyi günler

@n@toli@ ...

to rady...@googlegroups.com
selam sevalcim ben yeni radyo üyesiyim ve yeni türkü konseride çanakalede değildim.üzgünüm..

From: frozen...@hotmail.com
To: rady...@googlegroups.com
Subject: Radyo FEF ilknur turan
Date: Thu, 24 Apr 2008 05:36:25 +0300