مزید اطلاع !

احسان خامنوي خياباني

to quran...@googlegroups.com
از امروز - دقیقاً - فقط یک ماه برای دفاع پایان نامه فرصت باقیست.( تا 92/10/19)
بجنبید!

محمد سجاد رحمانی

to quran...@googlegroups.com
با یه نامه میشه تا 30 بهمن کشش داد

‫در ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۹:۵۱‏، احسان خامنوي خياباني‏ <kham...@gmail.com> نوشت:‏

--
‏شما به این دلیل این پیام را دریافت کرده‌اید که در گروه Google Groups "قرآن وحدیث اصول الدین" مشترک شده‌اید.
‏برای لغو اشتراک در این گروه و قطع دریافت ایمیل از آن، ایمیلی به quranosool و unsub...@googlegroups.com ارسال کنید.

mohamad hosein

to quran...@googlegroups.com
سلام
آقا نامه رو بنویسید،30 بهمن بشه عالیه حتی اسفند،فروردین،اردیبهشت...

احسان خامنوي خياباني

to quran...@googlegroups.com
اخوی بجای "نامه" ، "پایان نامه" رو بنویس تمومش کن بره دیگه !

‫در ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۱۳:۱۸‏، mohamad hosein‏ <lesarat...@yahoo.com> نوشت:‏

ghoreishi

to quran...@googlegroups.com
خدمت تمامی دوستان و سروران گرامی
با سلام و احترام؛
دانشگاه صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک تهران) چند مورد کارگاه تخصصی برگزار می نماید که به پیوست ارائه می شود. اگر دوست داشتید با من هماهنگ کنید و بصورت رایگان تشریف بیاورید و استفاده نمایید. مدرک معتبر نیز می دهند.
دوستدار همه بر وبچ اصول الدین
سید مسعود قریشی

__________ Information from ESET Endpoint Security, version of virus signature database 9153 (20131210) __________

The message was checked by ESET Endpoint Security.

http://www.eset.com
80800.jpg
poster.jpg

Radio Quran

to quran...@googlegroups.com
احسان جان نامه رو جور کن من که تازه پروپوزالم تصویب شده وهیچی آماده نکردم

On Tuesday, December 10, 2013 9:51 AM, احسان خامنوي خياباني <kham...@gmail.com> wrote:
از امروز - دقیقاً - فقط یک ماه برای دفاع پایان نامه فرصت باقیست.( تا 92/10/19)
بجنبید!

Vahid Alikhani

to quran...@googlegroups.com
دور از جونتون بعد از سلام
بنده هیچگونه غلطی نکردم

yusef zandie

to quran...@googlegroups.com

سلام دوستان عزیز.بالاخره اومدید یهگپی اینجا راه انداختید?
انقدر سخت نیست.چند صفحه تو موضوع پایان نامتون ریف کنید وپرینت لگیری و برید پیش استاد راهنما و یه امضا و بعد استاد مشاور یه امضا روی یک نامه که توش بنویسید به علت گستردگی موضوع و دقت بیشتر یک ترم دیگه میخواید.اگهاستاد راهنما تاییدکنه.شوراهم تایید نیکنهویه ترم دیگهتمدید میشه.راحته.سختش نکنید. . .

Sent from Yahoo Mail on Android

to quran...@googlegroups.com
سلام
منم نامه را پاکارم
چیکاربایدکنیم؟؟
کجا ......کجارو...............کجارو امضاکنم؟؟؟؟؟

احسان خامنوي خياباني

to quran...@googlegroups.com
با کمال افتخار اعلام می نمایم ،
- ان شاءالله -
تا 19دی 92 دفاع خواهم کرد.
[Mr Happy]

‫در ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲۳:۳۰‏، KAMAL BABAEI‏ <kamal3...@yahoo.com> نوشت:‏

amamta 2050

mohamad hosein

to quran...@googlegroups.com
سلام
من اصلا نمی دونم پروپوزال تصویب شده یا نه.....!
باز شما خیلی جلویی باریک الله...

احسان خامنوي خياباني

to quran...@googlegroups.com, khamnavi
قبل از تدوین پایان نامه مراجعه به فرمهای مندرج در لینک زیر ضروری است.

‫در ۱۴ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش.، ساعت ۲۰:۱۵‏، mohamad hosein‏ <lesarat...@yahoo.com> نوشت:‏

احسان خامنوي خياباني

to quran...@googlegroups.com, khamnavi
همچنین آیین نامه تدوین پایان نامه: