VS2019 güncellemesi sonrası hatası?

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to Qt Türkiye
Merhabalar,

Qt 5.14.2 MSVC2017 kullanıyorum. VS2019 topluluk sürümü var. Bugün VS
güncelleme uyarısı verdi ve güncelledim. Güncellemez olaydım!

Qt ile projeyi çalıştıramıyorum artık! Kit ayarlarını falan yeni
derleyiciye göre yaptım ama olmadı?!

Hata:

Maybe you forgot to setup the environment?
Error while parsing file D:\Belgeler\Qt\MegYonetim\MegYonetim.pro.
Giving up.
Project ERROR: Cannot run compiler 'cl'. Output:

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

Ercan Topuzoglu

to Qt Türkiye
cl uygulamasını bulamadı büyük ihtimalle path vermeniz gerekir.

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com

Merhabalar,

Biraz kurcalayarak çözümü buldum ama nedenini halen anlayabilmiş değilim?!

Win üzerinde PostgreSQL ODBC DLL'lerinin tanıtılması için Project Build Environment kısmına yolunu vermiştim. Şu ana kadar defalarca VS2019 güncellemesi yapmama rağmen hiç bir sıkıntı olmamıştı.

Ancak her nedense bu defa oldu?!

Bir yerlerde pro dosyasını silin gibi bir şey görmüştüm. pro.user dosyasının ismini değiştirdim. Haliyle açılırken ayarları yeniden yapayım dedi. Yeniden MSVC2017 olarak ayarladığımda sıkıntı düzeldi. Sonradan PostgreSQL yolunu yeniden eklemek zorunda kaldım ama.

VS 2019 'da güncelleme yapmaya korkuyorum. Bu tür sıkıntılar kaç defadır başıma geliyor. Şu Windows ve sorunları beni deli ediyor.. :(

Bir daha da güncellemeyeceğim VS 2019'u. Zaten açtığım bile yok!
Kolay gelsin,
Mucip:)
11.12.2020 13:34 tarihinde Ercan Topuzoglu yazdı:
Qt Türkiye E-Posta Listesi
Yazılanlardan sadece yazan sorumludur...
Mesaj göndermek için qttu...@googlegroups.com
Liste hakkında daha fazla bilgi için
http://groups.google.com/group/qtturkiye
Qt Türkiye: http://qt.comu.edu.tr
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Qt Türkiye" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için qtturkiye+...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/f8e4b958-09c9-443d-9c99-dc100ea608ebn%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.