İş İlanı (Qt Programcısı)

Ipek ÇELIK

to Qt Türkiye
Selam arkadaşlar, Ankara bululan yazılım şirketimizde Qt programcısı arayışımız var... Beklentilerimizi aşağıda belirtiyorum, Bu kişi tam da benim diyorsanız  bize CV atın :))

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

 Üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği veya ilgili bölümlerinden mezun
 Minimum 2 yıl tecrübeli
 Embedded Linux ve Linux ortamlarinda uygulama gelistirme tecrubesine sahip.
 Qt Framework tabanlı uygulama geliştirmiş ve arayuz tasarimina hakim.
 Network Haberlesme protokollerine ve TCP/UDP socket programlamaya hakim.
 Paralel yazilim gelistirme (multi-thread veya multi-process) konusunda bilgi sahibi
 Json, Protobuf gibi veri yapilari hakkinda bilgi sahibi
 Docker ve Cloud teknolojilerinde bilgi sahibi
 Ankara'da ikamet edebilecek
 İyi derecede İngilizce bilgisi olan
 Askerlik hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için)
 Yeni teknolojileri öğrenmeye ve kendini geliştirmeye açık
 Takım oyuncusu, kaynakları etkin ve verimli kullanabilen,
 İletişim ve ilişki yönetimi konularında kendini geliştirmiş,
 Sorumluluk sahibi çalışma arkadaşları arıyoruz.