Qt ve Raporlama?

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to Qt Türkiye

Merhabalar,

Malumunuz raporlama/yazdırma Qt ile ciddi bir sıkıntı. Aykut bey HTML ile oluşturma örneği gönderdi sağolsun ama çok temiz bir çözüm gibi gelmedi bana. :(

Geçenlerde bu projeyi sormuştum ama bir cevap gelmedi.

Adamlar yapmış valla. :)

Aşağıda da İspanyolca güzel bir anlatım var. Bildiğimden değil izleyince oluyor.;-)

https://www.youtube.com/watch?v=M4AoJiXNvCo

Mutlaka inceleyin derim! Çok hoşuma gitti. Daha detaylı bakacağım ama ilk bakışta hoş bir çözüm gibi göründü. ;-)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

Muhammed Galip Uludağ

to Qt Türkiye
Merhaba,
Geçen yıl okul projesi için böyle bir şey kullanmak yerine html ile yapmıştım basite kaçmıştı ama tek başımaydım zamanım kısıtlıydı. Ama proje bittikten sonra araştırınca KDReports, LimeReport gibi güzel çözümler görmüştüm ama deneme fırsatım olmadı.
https://www.kdab.com/development-resources/qt-tools/kd-reports/
http://limereport.ru/en/index.php

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com

Merhabalar,

İnceleyeceğim. Bu arada QtRPT çok güzel ama XML dosya hazırlaması problemli.

Ekranda alanları ayarlayıp kaydediyorsun. Yeniden açtığında aynı yapı olmuyor. Nedenini hala araştırıyorum.

Kolay gelsin,
Mucip:)
1.07.2019 21:48 tarihinde Muhammed Galip Uludağ yazdı:
Qt Türkiye E-Posta Listesi
Yazılanlardan sadece yazan sorumludur...
Mesaj göndermek için qttu...@googlegroups.com
Liste hakkında daha fazla bilgi için
http://groups.google.com/group/qtturkiye
Qt Türkiye: http://qt.comu.edu.tr
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Qt Türkiye" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için qtturkiye+...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/a99d81fa-f9c9-4ded-897b-ce554df00c78%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Muhammed Galip Uludağ

to Qt Türkiye
Bu arada yaptığım proje linkini atayım işe yarayan kod parçaları falan olabilir :)
https://github.com/cheytacllc/tourCorp-tur-firmasi-arac-ve-personel-db-ornek-app-
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için qttu...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com
Merhabalar,

Bir sıkıntı daha var gibi?! Var olan bir sorgudan satır satır kayıt
yazılamıyor sanki?

Kendisi doğrudan VT bağlantısı yapabiliyor ama bu yetmez. Sorguda
işlemler yapıyor olabilirim?

Örneklerde tableView'e veri girilmiş ve oradaki veriler satır numarası
ile yazdırılabiliyor. Fakat bu işi PostgreSQL sorgusundan dönen değerler
ile yapmak zor.

Ya da illa ki sorguyu modalTable'ye aktarıp öyle yapmak gerekcek ama bu
da kulağı tersten göstermek gibi?! :(

Bir de adamların bir forumu yok! O da kötü.:-\

Kolay gelsin,
Mucip:)