QML ile tarih (DatePicker) seçimi?

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to Qt Türkiye
Merhabalar,

QML ile tarih seçimi yaparken ne kullanıyorsunuz?

DatePicker tarzı bir şey baktım ama hazır yok sanki? Bir kaç kompanent
gördüm, o da kocaman ekranı kaplıyor. Combo tarzı, tıklayınca açılan ve
tarih seçilen bir hazır kompanent var mıdır?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

Ömer Fadıl USTA

to Qt Türkiye
Soyle birsey buldum stackoverflowda deneme imkanim olmadi ama soyle kabaca baktigimda gayet mantikli geldi :
*TextField {
    id: textDate
    x: 10
    y: 42
    width: 175
    height: 33
    placeholderText: qsTr("Text Field")
    text:Qt.formatDate(cal.selectedDate, "dd-MM-yyyy")
    font.bold: true
    font.family:"times new roman"
    font.pointSize: 12
}
Button {
    id: button
    x: 198
    y: 42
    width: 25
    height: 29
    Image {
        x: -4
        y: -4
        id: img
        width: 36
            height: 44
            source: "/Images/calendar-512.png"
    }
    onClicked:{
        cal.visible=true
    }
}
Calendar{
           id:cal
           x: 10
           y: 82
           width: 220
           height: 205
           visible: false
           selectedDate: new Date()
           onClicked:  {
               textDate.text=Qt.formatDate(cal.selectedDate, "dd-MM-yyyy");
                cal.visible=false
           }
}*

Ömer Fadıl Usta
PGP key : 0xfd11561976b1690b
about.me/omerusta

Dr. Mucibirahman İLBUĞA <mucip....@gmail.com>, 23 Kas 2020 Pzt, 21:22 tarihinde şunu yazdı:
Qt Türkiye E-Posta Listesi
Yazılanlardan sadece yazan sorumludur...
Mesaj göndermek için qttu...@googlegroups.com
Liste hakkında daha fazla bilgi için
http://groups.google.com/group/qtturkiye
Qt Türkiye: http://qt.comu.edu.tr
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Qt Türkiye" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için qtturkiye+...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/30e1508f-2edd-e42c-c6ab-f0ebfdce8b22%40gmail.com adresini ziyaret edin.

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com

Merhabalar,

Benzer bir kaç kompanet daha buldum ama bu kadar da zor olmasa gerek?! :(

AndroidStudio'da daha kolay yapılıyordu diye hatırlıyorum?!

Enteresan?

Kolay gelsin,
Mucip:)
23.11.2020 22:28 tarihinde Ömer Fadıl USTA yazdı:
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Qt Türkiye" grubuna abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için qtturkiye+...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Ömer Fadıl USTA

to Qt Türkiye
hocam herseye hazir bir widget olacagina bu sekilde kendimizin ozellestirip yapilabilmesi cok daha guzel urunler cikartmanizi sagliyor kisisel tercihim hazir bir widget yerine bizim bu sekilde yapabilmemizden yone olacaktir

Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/d26c4520-405d-6906-a69d-c52de0945d0c%40gmail.com adresini ziyaret edin.

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com
Merhabalar,

Haklı olabilirsiniz. Bu QML'e hâlâ alışamadım. Proje üretmek gerek.
Kullanmak gerek. 😉

Kolay gelsin,
Mucip:)