Kod tamamlama

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to Qt Türkiye

Merhabalar,

Bir fonksiyon seçildiğinde kod tamamlama penceresi içinde o fonksiyonun alabileceği değerler ve tipleri görünüyor.

El ile yeniden yazmamak için bir kısa yol ile bunlar otomatik geliyor ama o kısayolu bulamadım.

Tam olarak demek istediğim bu videoda. Tam da o anda Brian amcamız acaba hangi kısayolu kullanmış olabilir?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

Fatih Mehmet Varal

to qttu...@googlegroups.com
Ctrl+space

19 Şub 2020 Çar 13:17 tarihinde Dr. Mucibirahman İLBUĞA <mucip....@gmail.com> şunu yazdı:
Qt Türkiye E-Posta Listesi
Yazılanlardan sadece yazan sorumludur...
Mesaj göndermek için qttu...@googlegroups.com
Liste hakkında daha fazla bilgi için
http://groups.google.com/group/qtturkiye
Qt Türkiye: http://qt.comu.edu.tr
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Qt Türkiye" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için qtturkiye+...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/b8f84409-cd27-8be4-94f3-c175830adb2e%40gmail.com adresini ziyaret edin.

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com

Merhabalar,

Bu sadece combo açıyor ama. Benim istediğim komple giriş değerleri ile gelmesi. Tıpkı videodaki gibi.

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ömer Fadıl USTA

to Qt Türkiye
Hocam o combo icindeki secilecek olan degeri girmek genelde   tab tusu (1) , bosluk tusu (2),enter (3) tusuyla veya sag ok tusu(4) (arrow) ile olur bu 4 secenegi de denediniz mi ?
Gerekirse bu gun qtcreator yukleyip sizin icin bakayim ( yani bu yukaridaki 4 ihtimali de denediniz ama sonuc olumlu degilse )

Ömer Fadıl Usta
PGP key : 0xfd11561976b1690b
about.me/omerusta

Dr. Mucibirahman İLBUĞA <mucip....@gmail.com>, 19 Şub 2020 Çar, 15:34 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/26f5a9a9-c120-9e9f-c3bc-fb160c8cf7d8%40gmail.com adresini ziyaret edin.

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com
Merhabalar,

Ne yazık ki belirttiğiniz 4 seçenek de olmadı. :(

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ömer Fadıl USTA

to Qt Türkiye
Windows yuklu kutumda qt creator 4.11.1 kurdum ve onda Tab tusu  ( Capslock ustundeki tus ) ilgili kismi tamamlamayi yapiyor
( Ctrl bosluk ile liste aliyorum Tab ile tamamlatiyorum )

Dr. Mucibirahman İLBUĞA <mucip....@gmail.com>, 20 Şub 2020 Per, 00:46 tarihinde şunu yazdı:
[...]
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Qt Türkiye" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için qtturkiye+...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/28200675-86f2-99d2-67f1-440aeb644db1%40gmail.com adresini ziyaret edin.

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com
Merhabalar,

Şİmdi kontrol ettim. Başlık dosyasında fonksiyon tanımlarken oluyormuş.
cpp dosyada da oluyor.

Ben faklı bir ortamda mı yaptım da olmadı acaba?

Teşekkürler.

Kolay gelsin,
Mucip:)