Qt-6?

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to Qt Türkiye
Merhabalar,

Qt 6 çıkmış. Hayırlı olsun.

Deneyen var mı? Kurmak için biraz beklemek mi gerekiyor?

Qt 5 ile geliştirdiğimiz uygulamalarda sıkıntı çıkar mı?

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

Ömer Fadıl USTA

to Qt Türkiye
qt6 tam bir framework degil su anda hocam yani bircok bileseni eksik
gecis icin temel bilesenler yayinlandi. 6.2 surumu cikana kadar su anda uzak durmanizi tavsiye ediyorum.
Nisanda 6.1 surumu yayinlanacak. 6.2 ise haziran sonunda yayinlanacak. 6.x serisinde kodlamaya baslamaniz icin
en azindan 6.1 i beklemeniz ve urun cikartmak icin 6,2 oncesi plan yapmamanizi tavsiye ederim

Ömer Fadıl Usta
PGP key : 0xfd11561976b1690b
about.me/omerusta

Dr. Mucibirahman İLBUĞA <mucip....@gmail.com>, 8 Ara 2020 Sal, 23:22 tarihinde şunu yazdı:
Qt Türkiye E-Posta Listesi
Yazılanlardan sadece yazan sorumludur...
Mesaj göndermek için qttu...@googlegroups.com
Liste hakkında daha fazla bilgi için
http://groups.google.com/group/qtturkiye
Qt Türkiye: http://qt.comu.edu.tr
---
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Qt Türkiye" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için qtturkiye+...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/ab08fc5e-3b04-547b-9bf5-565454b309cf%40gmail.com adresini ziyaret edin.

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com

Merhabalar Ömer bey,

Değerli bilgiler için teşekkürler...

Kolay gelsin,
Mucip:)
9.12.2020 05:45 tarihinde Ömer Fadıl USTA yazdı:
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Qt Türkiye" grubuna abone olduğunuz için aldınız.

Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için qtturkiye+...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Ömer Fadıl USTA

to Qt Türkiye
Merhabalar hocam,
Bugun 6.1 release oldu a artik yavastan 6.x serisini calismaya baslayabilirsiniz ama yine de production icin 6.2 yi beklemeniz gerekecek. ( Haziran sonu gibi 6.2 yayinlanacaktir )

Ömer Fadıl Usta
PGP key : 0xfd11561976b1690b
about.me/omerusta

Dr. Mucibirahman İLBUĞA <mucip....@gmail.com>, 9 Ara 2020 Çar, 07:16 tarihinde şunu yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/69d24139-a039-c163-13aa-c64660327019%40gmail.com adresini ziyaret edin.

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com

Merhabalar,

Ne yazık ki bu aralar Win üzerinde çalışmam gerekiyor. Her VS2019 güncellediğimde ve her Qt güncellememde birşeyler kopup gidiyor. Çözene kadar da anlımın damarı çatlıyor! :(

Bir süre daha ne VS2019 ne de Qt güncellemeyi düşünmüyorum. Biraz daha beleyelim bence de. 😉

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ömer KANAR

to Qt Türkiye
Merhaba,

Qt çalışmak için Qt-5 yayınları(video, döküman vb) geçersiz mi oldu?

Özellikle Qt-6 kaynaklarını mı dikkate almamız iyi olur?

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com

Merhabalar,

Korkacak bir şey yok. Aman aman bir şey olacağını düşünmüyorum. Qt4'den Qt5'e geçerken ciddi farklar vardı. Hatta Qt4'de çalışan endüstriyel kameranın programını Qt5'de çalıştıramamıştım. Halen de çalışmıyor yani. Başaramadım. :)

Kamera elimde patladı. 😛

Kolay gelsin,
Mucip:)
17.02.2021 08:57 tarihinde Ömer KANAR yazdı:
Bu tartışmayı web'de görüntülemek için https://groups.google.com/d/msgid/qtturkiye/7bc63d07-55d8-41c7-b21b-5cc590c9dfa0n%40googlegroups.com adresini ziyaret edin.