Cross Compile?

Dr. Mucibirahman İLBUĞA

to qttu...@googlegroups.com
Merhabalar,

Malumunuz üzere Debian üzerinde Qt ile program geliştirip Rpi üzerinde
çalıştırmak gibi bir planım var. Cross Compile işini henüz halledemedim!
herkes nedense QtEverywhere kullanmış ve neden kullandığını da yazmamış!
Biraz daha video izlemem gerek. Güzel videolar ve kaynaklar var.

Bu aşamaya gellinceye kadar denemelerimi şöyle yapıyorum. Debain'dan ssh
ile dosya klasörünü Rpi'ye transfer edip oradaki Qt Creator ile
derlemeye çalışıyorum ama haliyle Rpi kasıyor!

qmake ve make ile komut satırından derleyeyim diyorum. Bu defa da
derlenmiş kodu aynı klasöre yazıyor. Bir yerlerde birşeyleri değiştirmek
lazım ama neyi?...

Şu Cross Cpompile işini çözsek harika olacak ama?!... :-(

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

ersin özkan

to qttu...@googlegroups.com
Ti işlemcileri için yazıyorum. Şu anda embedded işleri çok kolay hale geldi. Orneğin qt 4.8 için ti sdk 7 yi pc uzerinden  kurup qt creator da cross compile adreslerini ayarlarsanız ti işlemci için derler. Hands on Linux ve hands on qt diye TI ın dokumanları var. Farklı bir işlemci için yocto kullanmayı tavsiye ediyorlar

to qttu...@googlegroups.com
Merhaba Ersin Bey,

Bilgiler güzel ama benim sorunuma bir çare olamadı. :)

Kolay gelsin,
Mucip:)