Spotkanie QPoland w dniach 31.01-4.02 - wypełnijcie do 26.01 EoD CET

Paweł Gora

to qpo...@googlegroups.com, qpolan...@googlegroups.com
Cześć,

Zgodnie z ustaleniami z naszego sobotniego spotkania przygotowałem kolejny Doodle, aby umówić spotkanie w tygodniu 31.01-4.02: https://doodle.com/poll/4whr9rf5r83fdiay?utm_source=poll&utm_medium=link. Zaproponowałem terminy po przecięciu dostępności mojej, Adama i Sebastiana, więc powinno być już łatwiej. Były preferencje, aby spotkania były pon-pt i w g. 9-20, więc takie opcje dałem, pewnie znajdzie się jeszcze trochę we wcześniejszych godzinach, ale na razie spróbujmy godziny popołudniowe.

Wypełnijcie proszę Doodle do środy, 26.01, EoD CET, a w czwartek albo zaproponuję dogodny termin, albo kilka dodatkowych opcji. Zaznaczcie proszę wszystkie pasujące Wam opcje, dzięki temu będzie łatwiej znaleźć najlepsze.

Paweł Gora

Paweł Gora

to qpo...@googlegroups.com, qpolan...@googlegroups.com
Cześć,

Dziękuję tym, którzy wypełnili Doodle. Wygląda na to, że dobrym terminem będzie 31.01, 18:00, oto link do Meet: meet.google.com/txx-uuuy-bik. Do notatek możemy użyć tego samego Docs co poprzednio: https://docs.google.com/document/d/1PCdgH90jpbG1VQdbEaGi0vBV4z2edK1RlshFWpesHMg/edit?usp=sharing

Spotkanie z IBM będzie najpewniej 2.02 o 18:00, ale czekam jeszcze na potwierdzenie ze strony IBM, więc na razie nie wysyłam zaproszenia.

I jeszcze jedna ważna wiadomość: nasz serwer Discord jest gotowy, więc serdecznie zapraszamy: https://discord.gg/d4eKsVDzgY. Zgodnie z ustaleniami: powoli będzie przenosić całą naszą dyskusję w ramach QPoland ze Slack na Discord, a Slack QPoland będzie powoli wygaszany.

Paweł Gora