Rekomendacje dot. rozwoju informatyki kwantowej w Polsce

Paweł Gora

to qpolan...@googlegroups.com, qpo...@googlegroups.com
Cześć,

Fundacja Quantum AI została zaproszona przez Fundację Digital Poland do przygotowania rekomendacji dot. rozwoju informatyki kwantowej (a także AI i pojazdów autonomicznych) w Polsce. Powinien być to dokument do 3 stron (strona Stan obecny i docelowy, np. agenda UE, wskaźniki DESI, Bloomberg Innovation index + 2 strony na rekomendacje) i musi zostać przygotowany do 2.09.

Chciałbym, aby powstał dokument, który będzie reprezentował stanowisko całej społeczności informatyki kwantowej w Polsce, więc powinien być konsultowany na tyle szeroko, na ile to możliwe.

Zainicjowałem dokument w Docs: https://docs.google.com/document/d/1gjFGD7MSe1lWAaZ5eplMapjcoS3oEKLEiPNL0J7nYsc/edit?usp=sharing. Możecie śmiało dopisywać swoje pomysły, komentarze, ew. podsyłać mi je na priv.

Paweł Gora