Någon här som använder Web2py?

Mika Sjöman

to python-s...@googlegroups.com
Tjäna

Sitter nyinflyttad till Stockholm från Kina och undrar om det finns andra som jobbar med Web2py? Jag jobbade tidigare med Django men blev frälst av web2py och undrar mest om det finns andra här i Stockholm och omnejd som sitter med ramverket?

Mvh!

Niklas Rosencrantz

to python-s...@googlegroups.com
Hej! Jag har provat web2py med google app engine och tyckte det var bra och på vissa sätt har web2py stora fördelar i.o.m. att så mycket är inbyggt men jag bytte aldrig helt alla mina apps till web2py, har det bara med två applikationer där det passade. Annars använder jag jinja2 + google app engine + gettext vilket jag har förstått liknar ramverket flask.
mvh /Niklas

--
Det här meddelandet skickas till dig eftersom du prenumererar på gruppen Stockholm Python User Group i Google Groups.
Om du vill sluta prenumerera på den här gruppen och inte längre få någon e-post från den skickar du ett e-postmeddelande till python-stockho...@googlegroups.com.