Re: [python-romania] realtime

Christian Ştefănescu

to python-...@googlegroups.com
Exemplul pe care il urmezi foloseste un singur "canal" de chat. Aici se trimit mesajele spre redis:
r.publish('chat', user.username + ': ' + request.POST.get('comment'))
si aici nodejs se aboneaza la acelasi canal:
  • //Subscribe to the Redis chat channel
  • sub.subscribe('chat');
Cred ca acolo vrei sa folosesti variabile pentru numele canalelor.

2013/6/4 fulger <ekart...@gmail.com>
Incerc sa fac un chat intre 2 useri cu realtime in django si nu stiu cum sa fac sa diferentiez canalele(am incercat cu redis si cu rabbitmq pentru python si nodejs cu socket.io) nu am reusit deloc. Am reusit sa fac doar un chat colectiv unde toti pot posta si toti pot vedea tot ce se posteaza sursa. Ma puteti ajuta va rog frumos

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Python Romania” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa python-romani...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.