benchmark -performanta: intre doua scripturi python

catafest

to python-...@googlegroups.com
Salut .
Vreau sa urmaresc performanta intre doua scripturi python.
Cele doua scripturi  au continut diferit , ruleaza independent si la intervale diferite de timp ( nu le pot porni in acelasi timp).
As vrea sa stiu daca se poate face un test de performanta - benchmark astfel incat sa imi dau seama care din ele este mai rapid.
Vreo idee ?
Multumesc anticipat.

Christian Ştefănescu

to python-...@googlegroups.com
Salut cata,

daca vrei sa masori doar timpul absolut de executie ai putea sa le rulezi cu "time" in fata si sa vezi care e mai rapid. Sau ai putea  sa loghezi timpul de executie masurat cu time.time() (odata la pornire si odata la sfarsit).

Si in rest ... profiling http://docs.python.org/2/library/profile.html te ajuta sa afli unde "pierzi" timpul cel mai mult.

Spor la implementare!

2013/2/25 catafest <catal...@gmail.com>

--
Aţi primit acest mesaj deoarece sunteţi abonat(ă) la grupul „Python Romania” din Grupuri Google.

Pentru a vă dezabona de la grup şi pentru a nu mai primi e-mailuri de la acesta, trimiteţi un e-mail la adresa python-romani...@googlegroups.com.
Pentru mai multe opţiuni, accesaţi https://groups.google.com/groups/opt_out.

cmiN

to python-...@googlegroups.com
Ai putea incearca si cu unittest, iti spune la sfarsit cat a durat executia testelor/testului.

Tiberiu Savin

to python-...@googlegroups.com
Poti sa schimbi comanda cu care le rulezi.

In loc sa faci:
./python-script
faci:
time ./python-script

2013/2/25 catafest <catal...@gmail.com>

catafest

to Python Romania
... am incercat inca nici una din cele spuse, momentan.
problema este al doilea script care nu vrea sa functioneze corect.
folosesc modulul pp pentru paralelizare si cresterea performantei. Se
pare ca pp are problme cu serializarea unor obiecte.
Daca o sa rezolv , o sa dau un reply pentru ca sunt niste chestii
foarte interesante si sunt bine de stiut.
Multumesc pentru ajutor.

catafest

to Python Romania
Sorry ... :) "nu am incercat inca, nici una din cele enumerate mai
sus" :)

catafest

to Python Romania
... pana la urma cu putin ajutor am reusit sa rulez aplicatia cu
modulul multiprocessing ( nu cu pp module )

problema in acest caz a dus la un esec , iata :

folosind multiprocessing
real 0m33.833s
user 0m30.744s
sys 0m0.650s

folosind programarea clasica
real 0m31.622s
user 0m29.473s
sys 0m0.192s

este posibil ca la prelucrari mari de date, transferul acestora catre
unele resurse duc
la cresterea timpului de prelucrare.
Solutia cea mai aproape de reusita este folosirea combinata cu
threaduri.
... asemanator randari din programele grafice.