Re: [python-romania] [PyBucuresti] Alternative?

Alex Morega

to python-...@googlegroups.com

On 23 Jan 2013, at 16:32, Eduard-Cristian Stefan <alexan...@gmail.com> wrote:

> Salut,
>
> Din cate am vazut [PyBucuresti] nu pare sa mai aiba vreo activitate.
> Exista alte grupuri asemanatoare? M-ar interesa intalniri de genul
> "Bug Squashing Parties" pentru proiecte open-source
> sau in-house, Python sa fie :D

Salut Eduard,

Nu știu să mai fie vreun astfel de eveniment. Din când în când au loc evenimente de hacking ale AgileWorks[1] dar nu sunt Pyhon-specific. Poți să urmărești "lista hackerului social"[2] să vezi ce mai apare. Also, după părerea mea, ar fi loc de un astfel de eveniment în București, s-ar găsi participanți.

-- Alex

[1] http://agileworks.ro/, http://www.meetup.com/The-Bucharest-Agile-Software-Meetup-Group/
[2] http://lista.grep.ro/

Eduard-Cristian Stefan