voved vo Django

Vladan Popovik

to python-mk
Zdravo,
najprvo da vi se izvinam sto me namestivte da zboram za django, ama
prvpat mi e pred tolku luge sto ne gi poznavam dobro i najverojatno
zaradi toa ne bev jasen, fokusiran i znam deka mnogu brzav, ama toa
e.

Pominavme skoro se sto treba za da se pocne so django - instaliranje,
postavuvanje i vrzuvanje na modeli, view vo koj se renderira template
so nekoj context i postavuvanje na url dispacher (kako sto ljubat da
go vikaat vo django).

Tuka e kodot sto go pominavme vcera >
http://docs.google.com/leaf?id=0B6Nvnx43Mpz2ZTViZDNlN2QtZDYzYi00OTVhLTk2YTYtZmE2YTg2ZDY5N2Yz&hl=en
ili neznam kako da aploudiram file na gupava ili nema permisii ili
nesto :)
podetalno za se sto se napravi ke napisam poposle koga ke imam poveke
vreme.

Vo megjuvreme, za site sto gi interesira se sto pominavme + uste nesto
go ima vo django tutorijalot na > http://docs.djangoproject.com/en/1.1/intro/tutorial01/#intro-tutorial01

Damjan

to python-mk
> ili neznam kako da aploudiram file na gupava ili nema permisii ili
> nesto :)

немало пермисии за додавање фајлови.. сега има.