Едитори и сл.

Damjan

to python-mk
Еве еден список на едитори, интерактивни конзоли и IDE-иња за Python
која ја собрав. Ова е едно од почестите прашања. Овие сите се
слободни:

http://dreampie.sourceforge.net/
http://bpython-interpreter.org/
http://pydev.org/ + http://www.eclipse.org/
http://www.scintilla.org/SciTE.html
http://www.activestate.com/komodo_edit/
http://eric-ide.python-projects.org/

ако имате уште некој допишете (по можност free)

--
дамјан

Dalibor Nasevic

to pyth...@googlegroups.com
On Mon, 2010-03-29 at 08:56 -0700, Damjan wrote:

> ако имате уште некој допишете (по можност free)

Најдов некое упатство за Vim како Python IDE, па може да видиме што
опции има наредниот meetup.

http://blog.dispatched.ch/2009/05/24/vim-as-python-ide/

--
Dalibor Nasevic
http://dalibornasevic.com/

novica

to python-mk

> http://www.scintilla.org/SciTE.html

ова беше тој што се проба минатиот пат нели?

некој да го даде и линкот за тоа конфигурацијата што ја местевме.

--
н.

Damjan

to python-mk
> ако имате уште некој допишете (по можност free)

http://ironpython-urls.blogspot.com/2010/03/sharpdevelop-32-rc1-with-support-for.html

ова е ново, за .NET/Mono/IronPython љубителите SharpDevelop 3.2 RC1 ќе
подржува IronRuby и IronPython.

--
дамјан

Damjan

to python-mk

> ова беше тој што се проба минатиот пат нели?

да, се покажа згоден за покажување

> некој да го даде и линкот за тоа конфигурацијата што ја местевме.

ја го имам ова:
$ cat .SciTEUser.properties
style.errorlist.32=$(font.monospace)

--
дамјан

Баже Петрушев

to pyth...@googlegroups.com
Јас користам eclipse со pydev, и во тој контекст сакам да додадам и:

за оние кои работат Django во оваа околина. Јас не работам Django, но се покажа мошне корисно за Jinja2 темплејтите.