PythonDays, т.e. има живи тука? :)

Damjan

to python-mk
Поздрав до сите на листава, не знам дали чита некој уште?

Што викате за 1 викенд или 1 ден да се направи нешто ко Python Day(s)
во Скопје?
Мини конференција за Python.

Пред нова година имаше JavaDays и иако Java не ме интересира посебно
(JVM можда) отидов да погледнам. Настанот беше одличен и прилично
забавен дури и за не Java луѓето. Така да не гледам пречки да се
направи истото со фокус на Python.

А може да го направиме и заеднички Python&Ruby.

За да се направи ова, ќе биде потребно прво да одлучиме кои теми ќе се
разгледуваат (грубо) па после да најдеме кој ќе презентира што на тие
теми.

Така да, ако има некој интерес да види нешто, или да учествува
нафрлете секакви идеи, па да видиме.

--
дамјан

Dalibor Nasevic

to pyth...@googlegroups.com
On 01/26/2011 07:15 PM, Damjan wrote:
> яПН яПНяПНяПНяПН яПНяПН яПНяПН яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН яПН яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН Python&Ruby.

яПНяПН, яПНяПНяПН яПНяПНяПНяПН Python яПНяПН яПНяПНяПНяПНяПНяПН яПНяПНяПН Ruby!? :)

JяПНяПН яПНяПНяПН яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН яПНяПН яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН яПНяПН яПНяПНяПНяПН Ruby/Rails (яПНяПНяПНяПН яПНяПНяПНяПН яПН
яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН яПНяПНяПНяПНяПНяПН: Rails 3 - the best web framework of today).

яПНяПНяПНяПНяПН, яПНяПН яПНяПНяПНяПН яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН яПНяПН яПНяПН яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН - яПНяПН яПНяПН яПНяПН
яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН яПНяПНяПНяПН яПН яПНяПН яПНяПНяПН яПНяПНяПНяПН Python яПНяПН яПНяПНяПН. :)

--
Dalibor Nasevic
http://dalibornasevic.com

Dalibor Nasevic

> [...]

яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН яПНяПН яПНяПНяПНяПНяПНяПН:

Dalibor Nasevic

to pyth...@googlegroups.com
Pak isto. :)

Nestho thunderbird-ov e zeznat ili ne znam da podesam enkoding :/

яПНяПНяПНяПНяПНяПНяПНяПН яПНяПНяПНяПН.

Nvm - super predlog za mini-konferencija, kje ja posetam, a
zainteresiran sum i da prezentiram na tema Ruby/Rails.

Sasho Andrijeski

to pyth...@googlegroups.com
Јас немам некој конкретен предлог, но сум за тоа да има опфатено и повеќе работи кои би биле корисни за почетници (и истите би биле разбрани, нели).

Сакам да видам веб базирани примери кај што е употребено Python или Руби (или двете). Што точно е употребено, зошто токму така, која е предноста да се искористи Python/Ruby во таква ситуација и од каде би започнал некој почетник со изучување и реализација на нешто слично.
Сума сумарум, да се објасни малку подобро и попрактично за почетници кои повеќе се заинтересирани за web development (но немора да се остане на тоа)

2011/1/26 Damjan <gda...@gmail.com>

--

Sasho Andrijeski
Life Hacker

Please think of your environment and switch to electronic documents. Printing e-mails is usually a waste.
This e-mail was scanned with Trend Micro InterScan™ Messaging Security

The information contained in this email and any attachments is confidential and may be subject to copyright or other intellectual property protection. If you are not the intended recipient, you are not authorized to use or disclose this information, and we request that you notify us by reply mail or telephone and delete the original message from your mail system.

dekomote

to python-mk
Има доста за разговор бар на поле на python за web. Може еден осврт на
попопуларниве web фрејмворци да се направи и на WSGI (моментален
статус/деплојмент/итаквиствари).

Настрана од веб, може да се разгледаат некои од другиве Python
имплементации (PYPY/stackless/Cython/Jython itn itn), популарни
пакети, примери за дев околини (virtualenv, virtualenvwrapper, pip,
easy_install, ipython, IDE, Едитори) итн итн итн.

Damjan

to python-mk
> Јас немам некој конкретен предлог, но сум за тоа да има опфатено и повеќе
> работи кои би биле корисни за почетници (и истите би биле разбрани, нели).

Првичната идеја ми беше да е настан за Python-ашите, или барем
програмерите со
некое искуство кои ги интересира друг јазик Python/Ruby и сл.

Ептен почетниците бараат континуирано туторство во подолг период, што
не може да се
постигне во дел од денот. Но можда грешам, можда може да се направи
нешто да биде
интересно?

На пр. ја го замислувам ова дека би имало презентации од по 40 минути
+ 15 минути прашања,
5 минути да се намести следниот презентер, но и lightning talks во
која имаш 5 минути да
покажеш некои финти, скриптички и слично што може да се направи за 5
минути.

--
дамјан

Baze Petrushev

to python-mk
Супер е идејата, на Дамјан му кажав дека Јава дејс е ок, ама дека
сакам такво и за Ру. Можеме да разговараме за веб фрејмворци, ама би
било супер ако се разгледаат и други библиотеки што не се директно
поврзани за веб (но би можеле да се користат таму), тука ми доаѓаат
следните нешта на ум:

- sqlalchemy - работа со db, со или без orm
- jinja2 - template engine, не е екслузивно за веб
- pyparsing - најмоќната библиотека за парсирање, прави да заборавиш
на регуларни изрази
- nltk - toolkit за процесирање природни јазици
- lxml - за сите web crawler-и
- multiprocessing - (од ру2.6 е во стандардната библиотека) згодна
библиотека за паралелно процесирање
- pil - процесирање на слики

има и други ама да не правам clutter.

Само сакав да замолам, дали може сето ова да се помести по крајот на
март, зашто сум заглавен во туѓина :)

Поздрав од Тел Авив,
Баже

Damjan

to python-mk

Абе,
млитаво нешто на групава :) ајмо, Јава бољи ли се од нас

како течат работиве, ова не би се десило порано од Април, само ќе ни
требаат повеќе луѓе кои би можеле да презентираат.

--
damjan

Vasil

to python-mk
Ало Благој!

Ако сакаш може да направиме една презентација за xml-rpc во Twisted :D

Vasil

to python-mk
Ако има интерес за теми врзани за django имам неколку предлози за теми
на коишто можам да дадам презентација, а можам и dr.mote да го
пријавам:

- Advanced модели - пишување custom model fields
- Advanced форми - полиња и виџети
- Интересни примени на користење сигнали
- Патерни за правење reusable апликации - може да разглобиме некои
апови (мои, а ако сакате и нешто друго што ви е интересно) и да
објасниме што е што и зошто :)
- admin internals - како да го прилагодиш админот да можеш да направиш
комплетна апликација на него - ствари што не се документирани
- нешто од GeoDjango можда

Веројатно би добил уште некоја идеја. Ако има некој нешто што сака да
слушне во врска со django, предложете.

Исто сакам да разговараме за правење localflavor за Македонија и да
разгледаме што би вклучило тоа. Ние имаме некои имплементации (на
пример модел филдови)
на нешто што би можело да влезе таму, ама ме интересира да слушнам
мислење и од други што го користат django, што им треба. Пример може
да разгледаме што localflavors
има за други земји ако фалат идеи.

[Сега го облакам оделото од азбест]

Ако некого го интересира Twisted може и за тоа да разговарам на долго
и широко.

Baze Petrushev

to pyth...@googlegroups.com, Vasil
Еве прво ќе кажам за кои работи би можел јас да дискутирам:

- sqlalchemy: најчесто користам рефлексија + дополнителни дефиниции за маперите. можам да презентирам како набрзина се прави тоа
- pyparsing: die regex die
- nltk: може да разгледаме како да се направи едноставна Text() класа за македонски
- multiprocessing+lxml+couchdb : едноставен екстензибилен web crawler систем

[светло азбест на све иде]

Работи кои ме интересираат:

- twisted: секогаш. Ретко му се посветувам зашто немам реални проблеми за него.
- flask: работам директно со werkzeug, ама ме интересира во кои аспекти е полесно ако земеш со ова да работиш.
- pypy: ако некој има работено со ова надвор од лабораторија
- pil
- beaker
- wxPython / pyQt
... голема е листата

[темно азбест за секоја пригода]

Baze Petrushev

to pyth...@googlegroups.com, Vasil
Заборавив, на втората листата да додадам и:
- python + GIS

Damjan

to python-mk
> - multiprocessing+lxml+couchdb : едноставен екстензибилен web crawler систем

couchdb почна да користиш? :)

и ја имав нешто такво (scrapy + couchdb)
https://github.com/gdamjan/marnet-dns

> [...]
> полесно ако земеш со ова да работиш.
> - pypy: ако некој има работено со ова надвор од лабораторија

добри теми, поинтересни за дискусија отколку за типична презентација,
though.

--
дамјан

Damjan

to python-mk

> [Сега го облакам оделото од азбест]
>
> Ако некого го интересира Twisted може и за тоа да разговарам на долго
> и широко.

и да го тепаме со gevent/eventlet :)

--
дамјан

Vasil Vangelovski

to pyth...@googlegroups.com
ОК :)

gevent/eventlet е тема што ме интересира, настрана од користење за
скрепери. Други ствари што би било интересно да има:

- Fabric
- Celery
- Алтернативни имплементации, особено stackless и PyPy
- TDD

Vasil Vangelovski

to pyth...@googlegroups.com
On 3/23/11 2:21 PM, Baze Petrushev wrote:
> Еве прво ќе кажам за кои работи би можел јас да дискутирам:
>
> - sqlalchemy: најчесто користам рефлексија + дополнителни дефиниции за
> маперите. можам да презентирам како набрзина се прави тоа
Рефлексија во смисла откривање дефиниции за моделите и правење форми или
табели од нив автоматски?

> - nltk: може да разгледаме како да се направи едноставна Text() класа
> за македонски
Интересно

> - flask: работам директно со werkzeug, ама ме интересира во кои
> аспекти е полесно ако земеш со ова да работиш.

Полесно е во многу аспекти, се додека проектот ти е релативно мал.

Baze Petrushev

to pyth...@googlegroups.com, Vasil Vangelovski
+1 Fabric
+1 Celery

за рефлексија: читање на метадата од готова база и употреба на таа информација за табелите при креирање на мапери.
Колку што (не) знам во Django ова е:
django-admin.py inspectdb
само што ова креира код со модели, а во sqlalchemy во metadata.tables после рефлексија ги има сите ствари што се потребни за да се мапираат на моделите.

Vasil Vangelovski

to pyth...@googlegroups.com
Аха, мислиш за врзвуње со legacy DB полесно. Се префрлиф на друго зошто подолго време разлмислувам за нешто вакво http://sprox.org/

Damjan

to python-mk
> Аха, мислиш за врзвуње со legacy DB полесно. Се префрлиф на друго зошто
> подолго време разлмислувам за нешто ваквоhttp://sprox.org/

AFAIK,
sprox би требало да работи како со декларирани шеми така и со
рефлексијата на SQLAlchemy.

Vasil Vangelovski

to pyth...@googlegroups.com
Да, работи.

Проблемот е што е изврзано за екосистемот околу TG 2 (Genshi бљак) не знам дали вреди да се прави нешто слично од ново или да се надополнува тоа.

Vladan Popovik

to python-mk
http://docs.djangoproject.com/en/dev/topics/class-based-views/

еве за што би можел да зборам :)) зошто сите знаете се што знам и јас
(и повеќе). ќе го разгледам викендов и ќе направам некоја тест
апликација. Ме потсеќаат на една имплементација на Дамјан базирана на
werkzeug ама подобра >:) ова може да е уште подобро решение.

> [...]
>
> - Fabric
> - Celery
> - Алтернативни имплементации, особено stackless и PyPy

генерално сум заинтересиран за скоро се што е предложено на групава,
најмногу за овие ^^
не сум сигурен дали ќе стигнам за да можам да спремам нешто за
презентирање ама не се знае :) баш би сакал