предлози за четврток

Damjan

to python-mk
Има некој предлог што да се прави/што го интересира за овој четврток?

--
дамјан

Dalibor Nasevic

to pyth...@googlegroups.com
On Mon, 2010-04-19 at 06:40 -0700, Damjan wrote:
> Има некој предлог што да се прави/што го интересира за овој четврток?
>
> --
> дамјан

Може да ја разгледаме таа Django апликацијата за библиотека со
разјаснувања кој дел што прави, евентуално може нешто да кодираме.

Ако има повеќе предлози, може повеќе сесии од по 20-30 мин.

--
Dalibor Nasevic
http://dalibornasevic.com/

Damjan

> [...]

> разјаснувања кој дел што прави, евентуално може нешто да кодираме.
>
> Ако има повеќе предлози, може повеќе сесии од по 20-30 мин.

нафрлив некои идеи на блогот па ќе видиме како ќе има интерес
http://spodeliznaenje.blogspot.com/2010/04/python-in-da-hacklab-22042010.html

Vladan Popovik

to python-mk
Jas sum za da prodolzime kade sto zastanavme so python,
mislam deka mnogu dobro odese pred da pocneme django i se nadevam deka
ke prodolzi taka.
Za site sto sakaat django moze da se organizirame drug den zosto ke
zeme golem del od vremeto i najdobro bi bilo za site prvo da se nauci
python pa posle da se odi ponatamu.
So poveke sesii od po 20-30min mislam deka nema nisto da postigneme i
ke se izgubi uste tolku interesot.

Pozdrav,
Vladan

On Apr 20, 1:48 am, Damjan <gdam...@gmail.com> wrote:

> нафрлив некои идеи на блогот па ќе видиме како ќе има интересhttp://spodeliznaenje.blogspot.com/2010/04/python-in-da-hacklab-22042...

Ile

to python-mk
Еве како нов член на групава (и прилично нуб кога станува збор за
Python) заинтересиран сум да ве посетам.
Ми се допадна идеата на Vladan бидејќи подобро е прво да се поднаучи
јазикот (зборувам за нас почетниците),
а потоа да се работи на нешто посложено.

Поздрав,се гледаме во четврток :)