Data science/machine learning alanında iş arıyorum?

Semih Öztürk

to Python Istanbul
Merhaba,

Ben mekatronik mühendisliği mezunuyum.  6.5 aylık bir iş tecrübem var, fakat işte çalışırken kendimi gelişiyor olarak görmediğimden ve işi sevmediğimden dolayı ayrıldım.

Seveceğim, ilgi duyabileceğim, çalışırken mutlu olabileceğim alan seçerken üniversite yıllarımda kodlamayı sevdiğimi hatırladım ve data science/machine learning alanına yöneldim.
Evde kendi kendime bash/SQL/python çalışıyorum. Askerliğimi de yaptım.

Evde bilgisayar önünde bir şeyler öğreniyorum ama işi işte öğrenmek bence bana daha çok katkı sağlayacağını düşünüyorum. Bu yüzden iş arıyorum. Bu alanda yetiştirilecek eleman
arayan varsa cv'imi gönderebilirim.
Teşekkür ederim.

Murat Mahir Ağalday

to Python Istanbul
evdeki çalışmalarınla beraber bana gönderebilirsin.