Tecrübe kazanmak istiyorum

Ramazan Çevik

to Python Istanbul
Merhabalar;

Koç Üniversitesi'nde hazırlık öğrencisiyim. Yaklaşık 6 aydır python öğreniyorum. Daha önce C++ ile ilgilenmişliğim var. Udemy'den bir kurs ve istihzayı bitirdim. İngilizce ve Türkçe makaleler okudum, araştırmalar yaptım. Kendi işimi görecek kadar GUI ve CLI programlar yazdım. Giriş ve orta seviye konuların tamamına, ileri seviye konuların bir kısmına, OOP'e hakimim. Temel modülleri, PyQt5'ı, biraz da numpy, spicy, pandas, sklearn, matplotlib gibi modülleri kullanıyor ve hala öğrenme aşamasındayım. Özetle orta seviyede bilgim var ama tecrübem yok.

Artık bir projeye dahil olma vaktimin geldiğini düşünüyorum. İsteyen olursa hiçbir karşılık beklemeksizin işin ucundan tutmak isterim. Hızlı öğrenip uyum sağladığıma inanıyorum.

Saygılarımla,
Ramazan.

selam

to python-...@googlegroups.com
Merhaba,

Sevdiğin bir uygulama türü (ai, ml, nlp, masa üstü, komut satırı vs.)
keşfedip bu uygulama türüne ait, github'da ilgini çeken uygulamalardan
birine katkı yapabilirsin, tavsiyem hali hazırda kullandığın, sevdiğin
uygulamalara göz atman, ardından repolarını, bug reportlarını vs. lere
göz atman olur.

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )