Re: Edunera Python Developer Arıyor

"Uğur Özyılmazel (vigo)"

Oct 9, 2018, 9:39:37 AM10/9/18
to python-...@googlegroups.com
ya yapmiim diyorum ama dayanamıyorum... "Phyton" diil "Python"

On 9 Oct 2018, at 16:37, orhan oguz <sla...@gmail.com> wrote:

Phyton

Halil Kaya

Oct 9, 2018, 9:41:07 AM10/9/18
to python-...@googlegroups.com
Bir de bu ilan daha once listede paylasilmamis miydi?

Erhan BÜTE

Oct 9, 2018, 9:45:45 AM10/9/18
to python-...@googlegroups.com
Bununla birlikte 3 olmuş.10 günde 3 kere aynı ilanı yollamasak iyi olur.

--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Python Istanbul" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için python-istanb...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

orhan oguz

Oct 9, 2018, 10:13:31 AM10/9/18
to Python Istanbul
Erhan Bey Merhabalar,

iş başvurusu yapın işe alımı kapatayım , sorun temelden çözülsün isterseniz :))

orhan oguz

Oct 9, 2018, 10:17:28 AM10/9/18
to Python Istanbul

Sorun var mı lütfen kontrol ediniz.

Dünyanın en iyi hava yolu şirketlerine ve savunma sanayisine işler yapan Edunera iyi maaşlı Python Developer arıyor. Normal yazılım sektöründeki gibi fazla mesaisi olmayan. Planlı programlı çalışan Edunera çalışanlarına değer verir. Sizde dünyada hiç yapılmamış bir projede çalışmak ve bunu dünyanın en iyi firmalarında görmek istiyor iseniz, lütfen bizimle irtibata geçiniz.

İşe alınacak personel : 3 Middle 1 Senior developer.

İş Yeri : İstanbul - Eyüp Flatofis Woop Point ( Ayvansaray Metrobüs istasyonuna 2dk. Yürüme Mesafesinde)

Çalışma Şartları :  Pazartesi - Cuma 09:00  18:00

 Üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği veya ilgili bölümlerinden mezun olmuş.
● En az 3 yıl
Python programlama dilinde yazılım geliştirmiş.
● Takım çalışmasına yatkın.
● İyi derecede İngilizce bilen.
● Kendi kendine çalışma ve öğrenme motivasyonu yüksek

İş Tanımı
● Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda, içinde bulunduğu takımla birlikte
Python
Django ile web tabanlı eğitim uygulamaları geliştirebilecek.
● Birim, entegrasyon ve kalite testlerini yapacak ve çıkan hataları giderebilecek.
● Geliştirilen uygulamaların canlı sisteme geçişini sağlayacak.

Pozisyonumuz ile ilgilenen adaylar güncel cv sini lütfen
orhan@hrsdanismanlik.com   adresine gönderiniz.

Saygılarımızla,

Edunera

Halil Kaya

Oct 9, 2018, 10:25:21 AM10/9/18
to python-...@googlegroups.com
Orhan Bey ozellikle spam'liyor musunuz, yanlislikla mi yapiyorsunuz? Ikisi de hic hos gorunmuyor su an, bilginiz olsun.

@halilkaya

Pozisyonumuz ile ilgilenen adaylar güncel cv sini lütfen or...@hrsdanismanlik.com   adresine gönderiniz.

[...]

orhan oguz

Oct 9, 2018, 10:30:45 AM10/9/18
to python-...@googlegroups.com
Yok halil bey yanlış olmasın amacım o gerçekten. Biz takdir edersiniz ki terimlere hakim değiliz.

Siz isterseniz verebiliyorsanız düzenleme yetkisi verin ben düzenlerim. İ

Erhan BÜTE

Oct 9, 2018, 10:36:11 AM10/9/18
to python-...@googlegroups.com
Orhan Bey, burası forum değil belki farkında değilsiniz ama şu an yazdığınız her şey eposta olarak tüm grup üyelerine gönderiliyor.İlana başvurmak isteyen olursa zaten size ulaşır.Yeteri kadar mesaj yazdınız lütfen daha fazla insanları rahatsız etmeyelim.
Message has been deleted

Şahin MERSİN

Oct 9, 2018, 11:16:27 AM10/9/18
to python-...@googlegroups.com
"dünyada hiç yapılmamış bir projede çalışmak" isteyen tanıdıklarıma paylaşacağım.

orhan oguz <sla...@gmail.com>, 9 Eki 2018 Sal, 17:37 tarihinde şunu yazdı:
Çok pardon, ben sadece size gidiyor zannettim. Tamamdır merak etmeyin

9 Eki 2018 Sal 17:36 tarihinde Erhan BÜTE <drerh...@gmail.com> şunu yazdı:

--
Merhaba Sayın Yetkili,

İyi günler dileriz.

Şahin MERSİN

Emrah SAKARYA

Feb 20, 2019, 11:25:36 AM2/20/19
to Python Istanbul
hocam nasıl bir yazılışı varsa bu ara o kadar çok python kelimesi arıyorumki googleda ( yaklaşık günde 300-400 kez )  sallıyorum google düzeltiyor :)

9 Ekim 2018 Salı 16:39:37 UTC+3 tarihinde Uğur Özyılmazel yazdı:
ya yapmiim diyorum ama dayanamıyorum... "Phyton" diil "Python"

İsmail Arılık

Feb 20, 2019, 1:28:13 PM2/20/19
to python-...@googlegroups.com
Uzaktan çalışma imkanı yoktur heralde.

Bu arada Python'ı doğru yazmak gerçekten çok önemli bir mesele.

20 Şub 2019 Çar 19:25 tarihinde Emrah SAKARYA <emrhs...@gmail.com> şunu yazdı:
--
[...]

İsmail Arılık - https://forum.yazbel.com/

orhan oguz

Feb 20, 2019, 2:18:06 PM2/20/19
to python-...@googlegroups.com
Uzaktan çalışıp 3 ayrı şirketten para alma isteği gerçekten ilginç. Bence Biraz kendinizi geliştirin. Hayat önünde oturduğun bilgisayardan ibaret değil. Bu Arada HR dediğiniz şey aslında insan kaynakları

iPhone’umdan gönderildi

Ahmet AYGÜN

Feb 20, 2019, 3:34:31 PM2/20/19
to python-...@googlegroups.com
Orhan selam, Arif'in Manchester'a attığı golü ararken mi buldun burayı?

orhan oguz <sla...@gmail.com>, 20 Şub 2019 Çar, 22:18 tarihinde şunu yazdı:

--
Ahmet AYGÜN