Yazilim ve Elektronik Muh. kitaplari

Selçuk Karakayalı

to python-...@googlegroups.com
Merhabalar,

Kullanmadigim icin asagidaki kitaplari satiyorum. Iki set olarak bir set 200 TL. Her kitabi tek olarak da verebilirim.

UNIXRobin BurkTurkce
Introduction to Algorithms, Second EditionCormen, Leiserson, Rivest, SteinIngilizce
CHerbert SchildtTurkce
C++ Temel Ogrenim KilavuzuHerbert SchildtTurkce
Veri yapilari ve algoritmalarDr. Rifat ColkesenTurkce
Veri yapilari ve algoritma temelleriDr. Sefer KurnazTurkce
C Programlama DiliDr. Rifat ColkesenTurkce
Veritabani MantigiKerem KoseogluTurkce
Servlet ve JSPMurat BalkanTurkce

Signals and Systems, Second EditionHaykin, Van VeenIngilizce
Signals & Systems, Second EditionOppenheim, WillskyIngilizce
ElektronikM. Sait TurkozTurkce
Sayisal TasarimM. Morris ManoTurkce
Mikrobilgisayar temelli gercek zaman dizgeleriEsref AdaliTurkce
Sayisal HaberlesmeSarp ErturkTurkce
Introduction to microprocessorsLeventhalIngilizce
Internet ve HukukAli Osman OzdilekTurkce
Windows XP ve Office 2003Hayrettin UcuncuTurkce

Selçuk

ALİ TAŞKIRAN

to python-...@googlegroups.com
Merhaba,
Sinyal ve Sistemler, Sayısal Haberleşme ve Introduction to microprocessor kitapları ile ilgileniyorum. 3 tanesi için ne kadar fiyat istiyorsunuz ?
Teşekkür ederim

9 Ağu 2020 Paz, saat 12:22 tarihinde Selçuk Karakayalı <skara...@gmail.com> şunu yazdı:
--
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Python Istanbul" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için python-istanb...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.

Seden

to Python Istanbul

merhaba ilk seti almak istiyorum bana ulaşabilir misin sedenuz...@hotmail.com e mail adresim