Intern

Cengizhan Dumlu

to Python Istanbul
Merhaba,

Canakkale Bilgisayar Muhendisligi 3.sinif ogrencisiyim, bu yaz zorunlu stajim var, fayda saglayabilecegim dolu bir staj yapmak istiyorum. Veri bilimi, Makine ogrenmesi(Python ile), Derin ogrenme konularinda kisisel olarak egitimler aliyorum, staj icin yardimci olabilir misiniz ?

Saygilarimla.

Berker Peksağ

to python-...@googlegroups.com
Selam Cengizhan,

Staj yapabileceğin bir firma bulma konusunda yardımcı olamam ama eğer
buraya (veya Slack kanalımızdaki iş ilanları bölümüne) GitHub
profilini, varsa blogunu ve yaptığın projeleri yazarsan stajyer arayan
firmaların dikkatini çekme şansın artacaktır.

Şimdiden başarılar :)

--Berker

Murat Mahir Ağalday

to Python Istanbul